Beantwoord

Deezer Premium + werkt niet meer bij ingang nieuw abonnement

• 10 december 2017
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Hallo,
Per vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan maar opeens werkt deezer premium + niet meer. Ik heb deze wel verlengd en hij staat ook vermeld bij mijn abonnementsgegevens. Hoe kan dit opgelost worden? Volgens Deezer heb ik nu een gratis account.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 december 2017, 13:04

Hoi MirellavdPlas, welkom op het klantenforum.

Toevallig werd eenzelfde vraag van de week gesteld, ik neem een stuk van Davids antwoord over:
Als je je contract bij T-Mobile (inclusief Deezer) verlengt, moet je je opnieuw aanmelden bij je account. Je playlists blijven gewoon behouden, volg 'Ik heb al een account'.

Je behoudt dus gewoon alles, maar je moet jezelf wel even opnieuw aanmelden bij Deezer, als klant van T-Mobile. Dan komt het helemaal in orde en kun jij al jouw favoriete nummers behouden! :D
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi MirellavdPlas, welkom op het klantenforum.

Toevallig werd eenzelfde vraag van de week gesteld, ik neem een stuk van Davids antwoord over:
Als je je contract bij T-Mobile (inclusief Deezer) verlengt, moet je je opnieuw aanmelden bij je account. Je playlists blijven gewoon behouden, volg 'Ik heb al een account'.

Je behoudt dus gewoon alles, maar je moet jezelf wel even opnieuw aanmelden bij Deezer, als klant van T-Mobile. Dan komt het helemaal in orde en kun jij al jouw favoriete nummers behouden! :D

Reageer