Beantwoord

Deezer prijs

• 22 november 2017
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

De prijs voor Deezer beschreven in de bevestigingsmail van webshop-Tmobile ligt hoger dan we mondeling telefonisch hebben afgesproken. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 november 2017, 12:23

HI Aad1,

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Ik heb zelf ook Deezer en ben er heel blij mee! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je voor Deezer Flexibel hebt gekozen en daarvoor betaal je de eerste 4 maanden slechts € 1,75. Na die 4 maanden betaal je de reguliere prijs van €9,99. Je kan Deezer flexibel maandelijks opzeggen dus je kan tegen die tijd beslissen of je nog gebruik wilt maken van Deezer. Is dit ook wat je telefonisch hebt besproken met mijn collega? Zo niet, dan hoor ik graag wat er niet klopt volgens jou.

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
HI Aad1,

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Ik heb zelf ook Deezer en ben er heel blij mee! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je voor Deezer Flexibel hebt gekozen en daarvoor betaal je de eerste 4 maanden slechts € 1,75. Na die 4 maanden betaal je de reguliere prijs van €9,99. Je kan Deezer flexibel maandelijks opzeggen dus je kan tegen die tijd beslissen of je nog gebruik wilt maken van Deezer. Is dit ook wat je telefonisch hebt besproken met mijn collega? Zo niet, dan hoor ik graag wat er niet klopt volgens jou.

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Dag Hajar,

Ik heb vorige week telefonisch mijn abonnement verlengd en mij laten overhalen een Deezer abonnement te nemen. Ik had begrepen voor 5,99 per maand /flex. Ik wil toch van Deezer afzien en voor deze prijs bij Spottify blijven. Bij Spottify betaal ik ook 9,99. Kan jij aub. mijn abonnement aanpassen? De verlenging is nog niet ingegaan.
Groet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Aad1,

Het klopt dat de prijzen nog niet goed staan weergegeven in My T-Mobile, de kortingen worden namelijk pas weergegeven zodra het abonnement ingaat. De prijzen zullen dus vanaf 7 december op de juiste manier worden weergegeven! Mocht je dan af willen van bepaalde bundels, dan kun je dat heel gemakkelijk direct regelen via jouw My T-Mobile via Bundels aanpassen.

Ik hoop dat dit jou gerust heeft gesteld! Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je hier terecht. 🙂

Reageer