Beantwoord

Deezer schakelt steeds over op gratis versie

• 23 januari 2018
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

hallo ik heb al een lange tijd deezer. heb al een keer of 6 gebelt met de klanten service.
ze hebe mij ook geholpen voor een paar weeken.het lijkt net of mij abenement van deezer via t-mobile
steeds word ontkopelt van mij deezer acount.hoor graag reacties hier op
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2018, 15:30

Hey Hans,

Heel erg vreemd dat het abonnement steeds wisselt van de Premium naar de gratis versie!

Je hebt in ieder geval wel de juiste bundel actief staan, bij ons in het systeem. Daar kan het in dit geval dan niet aan liggen. Wat ik wel zie is dat de bundel op 20 januari veranderd is. Het is dan ook aan te raden om jouw registratie even helemaal opnieuw door te gaan. Je verliest dan geen afspeellijsten of iets dergelijks. Op deze pagina vind je de stappen die je moet ondernemen om de bundel op de juiste manier te activeren. Met deze stappen zou het moeten lukken!

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is om de Premium Deezer aan te zetten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

Heel erg vreemd dat het abonnement steeds wisselt van de Premium naar de gratis versie!

Je hebt in ieder geval wel de juiste bundel actief staan, bij ons in het systeem. Daar kan het in dit geval dan niet aan liggen. Wat ik wel zie is dat de bundel op 20 januari veranderd is. Het is dan ook aan te raden om jouw registratie even helemaal opnieuw door te gaan. Je verliest dan geen afspeellijsten of iets dergelijks. Op deze pagina vind je de stappen die je moet ondernemen om de bundel op de juiste manier te activeren. Met deze stappen zou het moeten lukken!

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is om de Premium Deezer aan te zetten?
hoi ik krijg de verificatie sms niet binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad over jouw vraag. Is het ondertussen wel opgelost met de SMS en is het gelukt om Deezer te activeren? Ik wil je anders nog vragen om de stappen uit dit topic door te nemen. Dan moet het in orde komen!
hoi ik krijg steeds de verificatie sms niet binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Je hebt niet heel toevallig nummers geblokkeerd in jouw telefoon staan? Wellicht komt de SMS er daarom niet doorheen. Anders zou ik je willen aanraden om jouw probleem door te geven aan Deezer. De SMS zou automatisch door moeten komen vanuit hun systeem, dus hopelijk kunnen zij je dan ook helpen om de verificatie alsnog te verkrijgen! 🙂

Reageer