Beantwoord

Deezer shuffle mode op computer

• 13 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 177 Bekeken

Waarom is er geen shuffle play op de pc als ik een playlist van deezer wil afspelen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2017, 10:22

Hoi Joyzzzz,

Ik heb even met je meegezocht en zie dat op de supportpagina alleen Deezer.com en de app worden genoemd. Wellicht heeft de applicatie op de pc de Shuffle optie niet. Ik raad je aan even contact op te nemen met Deezer!

Hopelijk kunnen zij je verder helpen. 😃
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joyzzzz,

Ik heb even met je meegezocht en zie dat op de supportpagina alleen Deezer.com en de app worden genoemd. Wellicht heeft de applicatie op de pc de Shuffle optie niet. Ik raad je aan even contact op te nemen met Deezer!

Hopelijk kunnen zij je verder helpen. 😃
Hoi,
ik heb oude chat van Deezer deze vraag gesteld. Helaas kreeg ik geen antwoord.:?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Joyzzzz,

Ik heb even contact gehad met Deezer. Ook in de Deezer applicatie voor Windows is de shuffle functie beschikbaar. Je kunt hiervoor hetzelfde icoon gebruiken als bijvoorbeeld via Deezer.com. Laat je even weten of het is gelukt?
Hoi,
Vreemd want ik heb ook contact gehad met Deezer via de chat en zij geven aan dat dit NIET op de PC kan , maar alleen op je mobieltje.
Dus.......
Op je mobieltje staat er een knop Shuffle en die is er niet op de pc.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joyzzzz,

Vreemd dat jullie allebei een ander antwoord krijgen!

Ben je wel ingelogd via de app, aangezien Shuffle alleen werkt op Premium? Kun je een screenshot maken van het beeld dat je ziet?
Ik ga mijn best doen.
Dit is wat ik als antwoord gekregen heb:

Denise (Deezer Support)

16 Oct, 18:35 CEST

Hi Joyce,

Thank you for contacting us.

This feature is not available on a pc only on mobile.

Please let me know if you have any further questions.

Denise
Reputatie 7
Badge +19
Vreemd, dan zal de medewerker waar Mitch mee heeft gechat, niet helemaal goed gelezen hebben. Zeker als je de Shuffle knop niet kunt vinden, dan ga ik er vanuit dat het inderdaad gewoonweg niet mogelijk is op de applicatie op de pc! 😞
Ik denk het ook. Maar okee. geen shuffle knop op de PC dus.......
Reputatie 7
Badge +19
Jammer zeg! Hopelijk voegen ze de knop in de toekomst ook toe aan de applicatie op de PC!

Als je in de toekomst trouwens nog meer vragen hebt, dan ben je altijd welkom op het forum. 😃
ik hoop ook dat ze snel een knop regelen op voor op de pc.

Reageer