Beantwoord

Deezer speelt volgende nummer niet automatisch af

• 7 februari 2016
  • 16 reacties
  • 2699 Bekeken

Beste,

Ik ben in het bezit van een sony xperia z5 compact. Wanneer ik lekker mijn muzieklijst af wil laten spelen stopt de player na een nummer met afspelen waarna ik handmatig het volgende nummer moet starten. Ik heb al meerdere keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit maakt geen verschil. Ook in de instellingen kan ik hier niks voor vinden. Maar wanneer ik het afspeel op mijn BT autoradio speelt de player wel gewoon door tot mijn verbazing. Wat kan ik hiermee doen zodat ik mijn muziek gewoon kan laten afspelen?

B.v.d
icon

Beste antwoord door Robin2707 2 oktober 2016, 14:02

Hoi Thalina,

Het probleem is opgelost! Ik ben naar een T-Mobile winkel gegaan. De medewerker daar zei dat het zou kunnen helpen om Clean Master te verwijderen.Ik heb dat geprobeerd en toen deed Deezer weer zoals het hoort. Hij speelt nu gewoon weer automatisch het volgende nummer af.
Dus ik ben heel blij 🙂 Was er zelf nooit op gekomen dat dit het probleem zou zijn.

Groetjes Robin
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi R c,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Gaaf dat je gebruik maakt van Deezer, wel vervelend dat het niet vlekkeloos werkt. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.

Ik wil je allereerst vragen om te controleren of je de batterij bespaarmodus hebt ingeschakeld. Zou je deze in de instellingen van je toestel willen uitschakelen, de applicatie opnieuw starten en het nogmaals willen proberen?

Ervaar je dit ook als je muziek afspeelt via de browser versie van Deezer op je computer?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bedankt voor de tijd.

De bespaarmodus staat vrijwel altijd uit. En de browser versie gebruik ik niet. Op mijn tablet speelt de player ook gewoon door en via bluetooth op mijn autoradio. Verder kan ik niks in de instellingen vinden...
Hoi,

Ik gebruik Deezer voor de afgelopen 2 jaar op mijn Samsung Galaxy S4 en heb geen problemen gehad met het afspelen van mijn afspeellijsten.
Sinds ik de Sony Experia Z5 heb lukt het mij inderdaad ook niet om dit te vinden en op te lossen.
Heb de app meerdere malen verwijderd en weer geïnstaleerd maar het probleem blijft zich voordoen.

Ik hoop dat hier zsm een oplossing voor is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi R c en JuneBella,

Wat balen dat jullie Deezer kuren vertoont. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen dit verder onderzoeken en proberen om met een oplossing te komen. Je kan binnen 5 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Als jullie ondertussen andere vragen hebben, laat het ons weten!
Hoi Hajar,

Oke, bedankt voor de reactie.
Ik wacht het dan gewoon af!
Hajar,

Bedankt voor jullie hulp.
Nu is het nog maar afwachten.
Zelfde probleem (LG g4), wanneer ik een paar nummers wil beluisteren, stopt het spelen plots. Wat nog meest verveelt is dat ik niet naar een nieuw nummer of artiest kan zoeken, zonder de melding te krijgen dat ik niet verbonden ben met het internet. Wat ik moet doen om dit op dit moment op te lossen is de applicatie sluiten en het opnieuw proberen tot ik weer wat kan opzoeken. Dit lijkt mij niet de juiste gang van zaken. Hebben jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey HeroHenk,

Het ziet er naar uit dat Deezer de internetverbinding niet goed 'pakt'. Heb je verder wel goed netwerk zonder problemen? Mocht dat niet het geval zijn dan kun je het beste een kijkje nemen in dit topic.

Verder wil ik je adviseren om in je instellingen van Deezer te kijken of de toegang tot internet wellicht uit staat. Mochten deze tips niet helpen dan kun je het beste Deezer opnieuw installeren of het toestel een reset geven. Als dit allemaal niet helpt dan kun je ook contact opnemen met Deezer support of even mailen naar support@deezer.com .

Houd je ons op de hoogte Henk? :8
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als R C. Deezer speelt niet automatisch het volgende nummer af, terwijl hij het voorheen altijd goed heeft gedaan. Kan hier bij instellingen niks ovet vinden. Ik gebruik deezer nu ongeveer een jaar op Samsung galaxy s5.

Is hier al een oplossing over bekend?

Bvd
Robin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robin,

Welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet handig, je wilt natuurlijk gewoon lekker verder kunnen luisteren. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Kun je verder bij jouw instellingen controleren of je de batterij bespaarmodus hebt ingeschakeld? Wil je deze dan eens uitschakelen, de app opnieuw starten en het nog een keer proberen? Werkt het dan wel goed?

Ik heb ook nog even bij de case gekeken die mijn collega Hajar had aangemaakt voor bovenstaande andere klanten. De technische afdeling adviseerde om te kijken of er een software update van Android beschikbaar was en deze te installeren. Mocht dit het probleem niet oplossen, kun je dan eens kijken of het wel op de desktop werkt? Mocht dat het geval zijn, dan kun je je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet om eerst een goede back-up te maken. Mocht dit allemaal niet helpen, wordt er geadviseerd om contact op te nemen met Deezer per mail: support@deezer.com.

Laat je even weten of bovenstaande tips hebben geholpen?
Hoi Thalina,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niks geholpen. Soms speelt ie wel automatisch het volgende nummer af, en dan ineens niet meer. Ook speelt ie niet meer op alfabetische volgorde af, terwijl ik dit wel heb ingesteld. Dit is sinds ik de app opnieuw heb geïnstalleerd. heb overigens ook de spaarmofus aan staan.

Ik ben eigenlijk niet van plan om mijn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen, want dan ben ik alles kwijt.

Op de computer doet ie het wel goed, dus denk dat het dan aan mijn telefoon ligt.

In ieder geval bedankt voor je tips!

Robin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robin,

Jammer om te horen dat het opnieuw installeren niet heeft geholpen! Terugzetten naar de fabrieksinstellingen klinkt misschien wat spannend. Maar als je eerst een back-up maakt van jouw toestel ben je niet alles kwijt. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je een back-up kunt maken. Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen is even wat werk, maar het zou de oplossing kunnen zijn. Ik kan je uiteraard niet beloven dat dit dé oplossing is. Mocht dit niet helpen of als je het toch niet wilt doen, dan kun je het beste toch even contact opnemen met Deezer.

Houd je ons op de hoogte?
Hoi Thalina,

Het probleem is opgelost! Ik ben naar een T-Mobile winkel gegaan. De medewerker daar zei dat het zou kunnen helpen om Clean Master te verwijderen.Ik heb dat geprobeerd en toen deed Deezer weer zoals het hoort. Hij speelt nu gewoon weer automatisch het volgende nummer af.
Dus ik ben heel blij 🙂 Was er zelf nooit op gekomen dat dit het probleem zou zijn.

Groetjes Robin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robin,

Wat goed dat het is opgelost! Bedankt dat je de oplossing ook hier met ons deelt, zo leren wij ook weer 🙂 En andere klanten die hetzelfde probleem hebben vinden dan gelijk de oplossing.

En nu weer lekker muziek luisteren! Heb je nog tips voor een leuke playlist?
Het lijkt erop dat alle apps die android telefoons zouden boosten of van alles willen en kunnen opruimen problemen veroorzaken. Na het verwijderen van "power clean" en "boost cleaner" is het probleem bij mij ook verholpen op een hiawei p9.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dave,

Super fijn dat het bij jou ook is opgelost door de tip van Robin! :8 Ik wens je nog heel veel Deezer plezier!

Reageer