Beantwoord

Deezer stoppen, mogelijk?

• 1 juli 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zie net dat ik opeens een Deezer abbonement heb waar ik niet om heb gevraagd. Hoe kan ik dat stopzetten?
Ik heb mijn abonnement niet recent veranderd, dus het komt nogal uit de lucht vallen. Bovendien luister ik nooit muziek via mijn telefoon.

Vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Sam- 3 juli 2017, 14:34

Hey Penelope19,

Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg. Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom de bundel aan staat.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je gebruik maakt van het Muziek pakket, hier is voor gekozen bij het afsluiten van het contract. Bij dit pakket zit de Deezer bundel tegen een gereduceerd tarief inbegrepen. Omdat de bundel is gekoppeld kan je deze niet tijdens je contractperiode uitschakelen.

Nu de bundel toch actief is, is het misschien een leuk idee om de Deezer applicatie een keer uit te proberen! Check op onze website hoe je Deezer kan activeren nadat je deze hebt gedownloadt. We zijn erg benieuwd naar wat je ervan vindt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey Penelope19,

Leuk dat je hier je vraag stelt!

Wat vreemd zeg. Ik ben gelijk voor je gaan kijken waarom de bundel aan staat.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat je gebruik maakt van het Muziek pakket, hier is voor gekozen bij het afsluiten van het contract. Bij dit pakket zit de Deezer bundel tegen een gereduceerd tarief inbegrepen. Omdat de bundel is gekoppeld kan je deze niet tijdens je contractperiode uitschakelen.

Nu de bundel toch actief is, is het misschien een leuk idee om de Deezer applicatie een keer uit te proberen! Check op onze website hoe je Deezer kan activeren nadat je deze hebt gedownloadt. We zijn erg benieuwd naar wat je ervan vindt!
Hoi! Dank voor je snelle reactie.

Alleen: ik heb geen muziek afgesloten bij mijn pakket. Ik luister nooit naar muziek op mijn telefoon. Ik heb dit abonnement afgesloten in 2014 zonder muziek, en toen later nog een keer verlengd ook zonder muziek.

Ik kreeg op enig moment een mail dat er Deezer was toegevoegd en heb dat genegeerd (dat was niet handig blijkt nu); maar ja ik dacht dat gebruik ik toch niet.

Ik ben ook echt niet van plan het te gebruiken, ik gebruik ook geen andere muziekdiensten. Juist daarom is het zo onwaarschijnlijk dat het in mijn abonnement zit. Ik wil er gewoon vanaf.

groeten, Penelope19
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Penelope19,

Bedankt voor de verduidelijking.

Omdat de Deezer bundel gekoppeld is aan je abonnement kunnen we deze niet achteraf uitschakelen. Halverwege 2016 is voor dit prijsplan gekozen en bij dit prijsplan zat Deezer inbegrepen.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie!

Reageer