Beantwoord

Deezer stopzetten

• 26 juni 2016
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Hoe zeg ik mijn deezer abbonement op?
icon

Beste antwoord door Rosan 27 juni 2016, 08:39

Beste Naomy hoe heet jouw Deezer dat kan je zien in my T mobile?
Staat daar Deezer vast dan loopt het de gehele looptijd met je abonnement mee en krijg je daar ook korting op staat staat flexibel dan kan je deze verwijderen.
Is de looptijd van je abonnement afgelopen dan kan je deze wel opzeggen in my t Mobile.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Naomy hoe heet jouw Deezer dat kan je zien in my T mobile?
Staat daar Deezer vast dan loopt het de gehele looptijd met je abonnement mee en krijg je daar ook korting op staat staat flexibel dan kan je deze verwijderen.
Is de looptijd van je abonnement afgelopen dan kan je deze wel opzeggen in my t Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Naomy0502,

Welkom op ons forum! :)

Rosan heeft hierboven eigenlijk al het antwoord gegeven. Je hebt het prijsplan Altijd Muziek Voordeel, dit is de vaste variant van Deezer en deze loopt de gehele contractsperiode mee, plus je ontvangt er extra korting door.

Mocht je nog vragen over Deezer of jouw abonnement hebben, laat dan nog even een berichtje achter, dan helpen we je verder.
Ik heb deezer flexibel maar kan deze niet verwijderen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Noamy0502,

Had je het berichtje van David hierboven al gezien? 🙂

Je maakt gebruik van het Altijd Muziek Voordeel prijsplan, dat is de vaste variant van Deezer en kan niet verwijderd worden gedurende de looptijd van je contract.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Een flexibel abbonement kan je toch gewoon verwijderen?
Badge +13
Je maakt gebruikt van het standaard muziek pakket dus nee dan is hij niet te verwijderen.

Reageer