Beantwoord

Deezer stopzetten

• 31 mei 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Beste,
Aan mijn abonnement is Deezer gekoppeld. Na afloop van het abonnement (2 jaar, reeds voorbij) zou Deezer automatisch stoppen. Echter zie ik het nog steeds op het factuur staan en ik kan het ook niet zelf stoppen via de t-mobile inlog/app.

Ik wil graag dat Deezer per direct stopgezet wordt, kunnen jullie dat in orde maken?

Groeten Margot
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2017, 10:40

Hoi Margot,

Goed dat je dit even bij ons aangekaart hebt via het forum! 🙂

Ik zie dat je inderdaad de vaste bundel hebt, die kun je zelf niet uitschakelen. Dit heb ik ook gelijk voor jou gedaan, dus vanaf nu kun je geen gebruik meer maken van Deezer.

Houd er trouwens rekening mee dat de kortingen van jouw abonnement vervallen zijn. Op het moment hebben we Unlimited Madness, dus misschien zit er een mooie verlengingsdeal voor je bij? 🙂 Via My T-Mobile kun je het aanbod zien en ook direct verlengen, als je dit zou willen.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, trek dan gerust aan de bel!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Margot,

Goed dat je dit even bij ons aangekaart hebt via het forum! 🙂

Ik zie dat je inderdaad de vaste bundel hebt, die kun je zelf niet uitschakelen. Dit heb ik ook gelijk voor jou gedaan, dus vanaf nu kun je geen gebruik meer maken van Deezer.

Houd er trouwens rekening mee dat de kortingen van jouw abonnement vervallen zijn. Op het moment hebben we Unlimited Madness, dus misschien zit er een mooie verlengingsdeal voor je bij? 🙂 Via My T-Mobile kun je het aanbod zien en ook direct verlengen, als je dit zou willen.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, trek dan gerust aan de bel!

Reageer