Beantwoord

Deezer stopzetten voor het nieuwe jaar

• 9 november 2017
  • 7 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo,

Ik heb een deezer abo. Dit is een actie voor €1,95 en loopt dit jaar. Na dit jaar wil ik het niet omdat ik 10€ te duur vindt. Wanneer moet ik hem opzeggen zodat ik dit jaar nog de aanbieding heb?
Dank. Gr Marieke
icon

Beste antwoord door Hajar 11 november 2017, 11:16

Hi Marieke,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik heb het in orde gemaakt en je Deezer bundel wordt op 01-01-2018 stopgezet op de dag dat de korting ook komt te vervallen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marieke,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik heb het in orde gemaakt en je Deezer bundel wordt op 01-01-2018 stopgezet op de dag dat de korting ook komt te vervallen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 😉
Wat aardig. Bedankt. Ik denk dat ik nog wel die goedkope versie neem (4,25) maar die houd ik dan tot einde contract toch? Niet per maand opzegbaar? Ik gebruik het wel erg veel. Handige app!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Graag gedaan hoor! Je kan straks zelf Deezer Vast toevoegen voor €5,99 via My T-Mobile. Deezer Vast is inderdaad niet maandelijks opzegbaar en loopt tot einde contract. Ik wens je veel Deezer plezier! 🙂
Hoi, ik zie dat er wel geld van mijn laatste factuur is afgeschreven voor Deezer januari 2018.
Dit is niet de bedoeling. Zou je dat kunnen aanpassen? Dank en goede jaarwisseling!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marieke,

De beste wensen voor 2018!

Ik zie dat het bedrag voor Deezer tot en met 18-01-2018 is berekend. De factuur is namelijk altijd een vooruitbetaling. Omdat Hajar de Deezer bundel per 01-01-2018 heeft opgezegd, zouden deze kosten op de volgende factuur rechtgetrokken moeten worden. Zullen we afspreken dat je de volgende factuur in de gaten houdt en aan de bel trekt als de kosten niet zijn verrekend? In dat geval ga ik het natuurlijk meteen voor jou vergoeden, geen zorgen! 😃
Hoi, bedankt, dat is prima en die twee weken kom ik ook wel overheen. Gaat erom dat het wel stop gezet is. Dank voor de moeite en ook een heel gelukkig 2018 gewenst!!!

Reageer