Beantwoord

Deezer storing op Huawei P9 lite

Hi ik heb een deezer premium familie account en bij mijn dochter komt steeds de storing: Fout: kan niet afspelen naar voren terwijl ze deezer wil gebruiken.
je kan je voorstellen dat dit erg frustrerend is voor haar (15 jaar) terwijl ze graag onderweg naar school gebruik wil maken van haar deezer account.
hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Issam 11 juli 2017, 16:29

Hey Tinus,

Welkom op het forum!

Dat is zeker begrijpelijk. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Zou je allereerst een kijkje willen nemen op onze website? Hier vind je alle uitleg omtrent Deezer familie en hoe het werkt. Zou je daarnaast aan je dochter willen vragen of zij de Deezer applicatie één keer volledig van haar toestel wilt verwijderen en opnieuw wilt downloaden + installeren.

Heeft ze er in het verleden wel gebruik van kunnen maken? Sinds wanneer ervaart ze dit probleem?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Tinus!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Tinus,

Welkom op het forum!

Dat is zeker begrijpelijk. Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Zou je allereerst een kijkje willen nemen op onze website? Hier vind je alle uitleg omtrent Deezer familie en hoe het werkt. Zou je daarnaast aan je dochter willen vragen of zij de Deezer applicatie één keer volledig van haar toestel wilt verwijderen en opnieuw wilt downloaden + installeren.

Heeft ze er in het verleden wel gebruik van kunnen maken? Sinds wanneer ervaart ze dit probleem?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Tinus!
Hi website bekeken en ook al een poosje werkend bij de andere kinderen (zonder fout melding)
mn dochter heeft inmiddels de app volledig verwijderd van de telefoon en opnieuw geinstalleerd, maar na in eerste instantie gewoon te werken, geeft hij daarna aan dat er weer een fout is (kan niet afspelen)

ze kan zich met deze telefoon niet heugen dat ze storingloos heeft kunnen luisteren en ze heeft de telefoon nu bijna een jaar.

Martin
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Jammer dat het herinstalleren van de Deezer App geen effect gehad op het probleem!

Je geeft aan dat het bij de andere kinderen wel werkt. Zou je kunnen aangeven hoeveel dat er zijn? Het lijkt mij van niet, maar zou het kunnen dat er al 6 familieleden toegevoegd zijn aan Deezer Familie? Heeft ze het ook al eens geprobeerd via de webversie in plaats van de app? Zou dit anders nog even getest kunnen worden? Als jouw dochter ook bij T-Mobile zit zou ik even een test willen doen met de bundel. Dan kan ik kijken of het misschien aan de Familie-bundel ligt. Als zij een telefoonnummer bij T-Mobile heeft, kun je deze dan via een privébericht sturen? Dit kun je doen via mijn profiel. Dan voeg ik even een andere bundel toe en dan kunnen we kijken of dat wel lukt!

Ik zie jouw reactie graag tegemoet! 🙂
hi, er zitten twee andere kinderen op het familie abbo, dus dat zal het niet zijn. Ik stuur je via een een PB even haar nummer, zodat je ook met haar eea kunt checken.

op haar mobiel vraag de site direct om te downloaden, dus dat werkt anders...

groetjes,
Martin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martin,

Heb zojuist weer gereageerd!

Reageer