Beantwoord

Deezer toevoegen

• 12 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik ontvang een code om Deezer te activeren, krijg na het invoer een sms binnen met code. Na het invoeren krijg ik de melding ongeldige code. Wat gaat hier verkeerd? ik voldoe aan de voorwaarden.

Bedankt
icon

Beste antwoord door Amy 14 oktober 2016, 10:16

Hi Keshoe,

Leuk dat je jouw vraag stelt op het forum. Ik help je graag verder. 🙂

Ik heb net jouw gegevens bekeken en ik zie dat je geen gebruik maakt van de Deezer bundel. Hierdoor krijg je de foutmelding bij het aanmelden hiervoor.

Je kunt deze bundel gemakkelijk toevoegen via My T-Mobile. Op deze pagina vind je hier nog meer uitgebreide informatie over. Ik zie dat je gebruik maakt van de databundel met 6 GB. Wanneer je gebruik maakt van Deezer kun je automatisch met je databundel gebruik maken van Datavrije Muziek!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Keshoe,

Leuk dat je jouw vraag stelt op het forum. Ik help je graag verder. 🙂

Ik heb net jouw gegevens bekeken en ik zie dat je geen gebruik maakt van de Deezer bundel. Hierdoor krijg je de foutmelding bij het aanmelden hiervoor.

Je kunt deze bundel gemakkelijk toevoegen via My T-Mobile. Op deze pagina vind je hier nog meer uitgebreide informatie over. Ik zie dat je gebruik maakt van de databundel met 6 GB. Wanneer je gebruik maakt van Deezer kun je automatisch met je databundel gebruik maken van Datavrije Muziek!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Reageer