Beantwoord

Deezer toevoegen lukt niet

  • 23 december 2016
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

ik ben een zakelijke klant en wil graag deezer hebben maar dat lukt niet. hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Thalina 23 december 2016, 14:34

Hoi Basebumpers,

Wat leuk dat je Deezer wilt gaan gebruiken! Ik moet zeggen, sinds ik het gebruik kan ik niet meer zonder 😉 Wat lukt er precies niet? Ik heb ingelogd op jouw My T-Mobile en gekeken bij Bundels aanpassen. Bij het kopje Deezer kan ik vervolgens kiezen voor Deezer Flexibel, Deezer Vast en Deezer Family. Krijg je dit ook te zien als je inlogt op jouw My T-Mobile? Lukt het dan wel om de bundel toe te voegen? Mocht het niet lukken, kun je het dan eens via een andere browser proberen? En mocht het daarmee nog niet lukken, kun je dan aangeven welke variant van Deezer je wilt toevoegen? Dan voeg ik deze variant handmatig voor je toe! Op deze pagina vind je alle informatie over Deezer en wat de verschillen zijn.

Ik hoop dat het alsnog lukt met toevoegen! Dan ben je net op tijd om nog een kerstplaylist aan te zetten 😉 Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Basebumpers,

Wat leuk dat je Deezer wilt gaan gebruiken! Ik moet zeggen, sinds ik het gebruik kan ik niet meer zonder 😉 Wat lukt er precies niet? Ik heb ingelogd op jouw My T-Mobile en gekeken bij Bundels aanpassen. Bij het kopje Deezer kan ik vervolgens kiezen voor Deezer Flexibel, Deezer Vast en Deezer Family. Krijg je dit ook te zien als je inlogt op jouw My T-Mobile? Lukt het dan wel om de bundel toe te voegen? Mocht het niet lukken, kun je het dan eens via een andere browser proberen? En mocht het daarmee nog niet lukken, kun je dan aangeven welke variant van Deezer je wilt toevoegen? Dan voeg ik deze variant handmatig voor je toe! Op deze pagina vind je alle informatie over Deezer en wat de verschillen zijn.

Ik hoop dat het alsnog lukt met toevoegen! Dan ben je net op tijd om nog een kerstplaylist aan te zetten 😉 Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen toe!

Reageer