Beantwoord

Deezer uit mijn abonnement verwijderd na verlenging.

Blijkbaar is mijn Deezer-account bij verlenging van mijn T-Mobile-abonnement opgeheven. Uit navraag bij Deezer bleek dat T-Mobile dit gedaan heeft. Ik dacht dat Deezer Premium + Vast van €5,99 per maand tot het einde van het abonnement zou duren. Maar een verlenging is toch geen beëindiging? Ik wil heel graag dit Deezer-account houden, maar ben bang dat ik er nu een zootje van heb gemaakt. Omdat ik eerst niet begreep wat er aan de hand was heb ik een nieuw account aangemaakt met een andere gebruikersnaam en geprobeerd me opnieuw aan te melden op Deezer met de T-Mobile-knop. Maar daar kreeg ik de melding dat mijn mailadres al aan een ander account gekoppeld was, waardoor bleek dat mijn account misschien toch weer niet was opgeheven. Terwijl ik toch echt duidelijk zomaar opeens een gratis account had met alle beperkingen daarvan. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 juli 2016, 13:08

Hi Elsvandam,

Welkom op ons Forum!

Goed om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Een verlenging houdt in dat je een nieuw contract aangaat bij ons. Bij je vorige contract maakte je gebruik van Deezer en bij je verlenging (nieuw contract) hoor je die dus opnieuw aan te vragen. Als je wilt dan kan ik jouw abonnement omzetten naar het Altijd Muziek Voordeel abonnement. Daarbij zit Deezer Vast inbegrepen en betaal je €5,99 in plaats van €9,99 voor Deezer. Je kan dan gewoon weer inloggen met je huidige inloggegevens.

Als je hiermee akkoord gaat dan maak ik dat gelijk in orde voor je.
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elsvandam,

Welkom op ons Forum!

Goed om te lezen dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Een verlenging houdt in dat je een nieuw contract aangaat bij ons. Bij je vorige contract maakte je gebruik van Deezer en bij je verlenging (nieuw contract) hoor je die dus opnieuw aan te vragen. Als je wilt dan kan ik jouw abonnement omzetten naar het Altijd Muziek Voordeel abonnement. Daarbij zit Deezer Vast inbegrepen en betaal je €5,99 in plaats van €9,99 voor Deezer. Je kan dan gewoon weer inloggen met je huidige inloggegevens.

Als je hiermee akkoord gaat dan maak ik dat gelijk in orde voor je.
Ja, daarmee ga ik akkoord.
Het is wel ingewikkeld. Ik kon het Forum sowieso niet vinden via de website van T-Mobile, dus heb ik maar via Google gezocht. Vervolgens stond in de sms die ik kreeg dat ik bij jouw reactie moest kiezen voor 'Beste Antwoord' als ik akkoord zou gaan, maar die mogelijkheid zie ik nergens aangegeven. Dus heb ik maar geprobeerd zo duidelijk mogelijk te zijn door het hartje aan te klikken en ook nog een gewoon antwoord te typen (namelijk dat ik akkoord ga). Maar het is geloof ik niet de bedoeling dat ik het zo doe. Tja... is het niet veel eenvoudiger als ik gewoon via mijn T-Mobile even zelf de Altijd Muziek Voordeelbundel zelf even toevoeg? Sterker nog, ik ga dat gewoon doen. In ieder geval weet ik nu hoe het zit, bedankt voor de informatie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Els,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb je abonnement direct omgezet naar het Altijd Muziek voordeel prijsplan. Laat je ons weten of het is gelukt om Deezer te activeren?

Wat vreemd zeg. Je kan ons forum bezoeken via de website. Onderaan de pagina vind je een aantal knoppen waar je op kan klikken:

Hajar's antwoord is al gemarkeerd als antwoord. Dit is dus niet meer mogelijk en nodig. ;)

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
O jee, ben gewend alles bovenaan of llinks van de pagina te vinden
Het aanmelden bij lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn emailadres al aan een ander account is gekoppeld.
Als het zo veel gedoe is kan de Deezerbundel misschien maar beter weer verwijderd worden, dit wordt helemaal niks zo. Ik blijf maar in kringetjes draaien.
Waarschijnlijk ga ik nu een tientje per maand betalen voor muziek waar ik niet bij kan komen en dat wil ik niet.
Ik heb overigens ook geen activatiecode gekregen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik raak helemaal in de war van alle verschillende informatie die ik overal lees.
Er zit ook geen T-Mobile-logo rechts bovenin bij Deezer, alleen links bovenin. En als ik daarop klik kom ik weer op de homepage van T-Mobile. Zoals gezegd, ik blijf in kringetjes draaien.
Verder dacht ik 5,99 per maand te blijven betalen, maar dat blijkt 9,99 per maand te zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi elsvandam,

Goed dat je vragen blijft stellen. We gaan door tot alles helemaal duidelijk is en alles werkt!

Heb je de instructies al gevolgd op deze pagina? Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je Deezer kan activeren. Mocht het niet lukken dan horen we graag waar het precies fout gaat en welke melding je te zien krijgt.

Je ziet inderdaad staan dat de Deezer bundel €9,99 kost. Echter wordt de korting die je krijgt verrekend met het Startabonnement. Op je factuur zal dus zichtbaar zijn dat je €4,- korting krijgt op je startabonnement. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Laat ons weten of het is gelukt.
Ja, dat had ik al geprobeerd via die pagina (zie bijlage in mijn voorlaatste reactie). Zoals daarin ook gezegd kom ik dan op Deezer, vind geen T-Mobile-logo rechts bovenin, wel links bovenin. Als ik die aanklik kom ik op homepage T-mobile en is het kringetje weer rond. Ik snap er niks van. Wat moet ik nou? En zoals ook al eerder gezegd heb ik ook geen actievatiecode gekregen. Die zou ik toch krijgen als de Deezerbundel aan mijn abo was toegevoegd? Nogmaals: ik heb die NIET gekregen.
Maar waarom sturen jullie nou geen activatiecode? Is het niet zo dat dan wel dat T-Mobile-logo rechts bovenin verschijnt? De bundel is toegevoegd aan mijn abo. Dan zou ik een code moeten krijgen. Waarom komt die nou niet? Is dan niet gewoon alles opgelost?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Els,

We gaan er wel komen hoor! Zo te horen ben je momenteel ingelogd op Deezer. Je moet eerst helemaal uitloggen. Meestal moet je daarvoor twee keer op 'uitloggen' klikken in je menu. Je kunt daar komen door links in de menu-lijst op het tandwieltje te klikken naast 'mijn muziek'. Je komt vervolgens op de pagina van Deezer waar je kunt inloggen (zie afbeelding). Hier kun je kiezen voor het T-Mobile logo. Wanneer je hier de stappen volgt moet je op een gegeven moment je nummer invoeren. Wanneer je dit gedaan hebt ontvang je de activatiecode en die kun je dan daar invullen. Je kunt de stappen gewoon doorlopen met je bestaande Deezer-account (en inloggegevens).

Laat je weten of het gelukt is? Desnoods bel ik je zo even om de stappen samen door te spreken 🙂.
Ik wou al bijna gaan juichen dat het gelukt was, activatiecode gekregen en ingevoerd en zo, wat denk je: krijg ik weer zo'n 'flow' als ik maar een nummer heb afgespeeld. Zucht....
Niet gelukt dus...
Even uit- en weer inloggen op Deezer-app op iPhone heeft ook niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Els,

Wat bedoel je precies met 'Flow'?

Flow is namelijk een onderdeel van Deezer waarmee je muziek achter elkaar krijgt waarvan Deezer denkt dat je het leuk vindt. Meer info hierover vind je op deze pagina.

Krijg je nog reclame te horen tussendoor?
Waarschijnlijk was ik helemaal gaar van dat gedoe de hele dag en heb ik die flow aangezien voor wat je krijgt bij een gratis abo na slechts een nummer. Ik speel nu een heel album van QOTSA af en dat gaat zonder mankeren. Iedereen reuze bedankt voor zijn/haar inspanningen en geduld!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Els,

Fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Graag gedaan hoor.. als je nog ergens tegen aan loopt dan weet je ons hier te vinden!

Zo te zien hou je van rock! Misschien is deze playlist ook wat voor je! 😉

Reageer