Beantwoord

Deezer uitzetten

  • 3 december 2017
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Beste mensen,

Opeens kreeg ik vandaag een mail dat ik een deezer abonnement heb afgesloten.

Hierbij bevestigen wij de aanpassingen die je via My T-Mobile of de My T-Mobile app hebt gedaan voor je abonnement met mobiel nummer ---

Ik keek op de factuur en tot mijn verbazing stond er 9,99 voor deezer??
Terwijl ik dit niet heb aangevraagd.

Kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Hajar 4 december 2017, 15:01

Hi Angela,



Ik zie dat je vandaag verder bent geholpen door een collega. Je Deezer bundel is inmiddels uitgezet. Hopelijk is alles weer naar wens! Mocht je in de toekomst wel gebruik willen maken van Deezer dan kan je hem zelf toevoegen via My T-Mobile! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Angela,

Ik zie dat je vandaag verder bent geholpen door een collega. Je Deezer bundel is inmiddels uitgezet. Hopelijk is alles weer naar wens! Mocht je in de toekomst wel gebruik willen maken van Deezer dan kan je hem zelf toevoegen via My T-Mobile! 🙂

Reageer