Beantwoord

Deezer updaten of installeren

• 13 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 486 Bekeken

Hallo, ik kreeg de melding in deezer dat ik moest updaten. Ik klikte op ga verder en kwam in de playstore waar, als ik op update klikte, niets gebeurde.
Alle instellingen nagekeken maar kon niet ontdekken waar het aan lag. Andere apps werden wel geupdate.
Uiteindelijk de app verwijderd om opnieuw te downloaden en nu gebeurt er niets als ik op installeren klik. Ik heb ook gecheckt met welk Google account ik het deezer abbo heb, maar dat maakt niet uit
Wat kan ik doen? Dank
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 augustus 2017, 16:49

Jammer dat het advies van David niet heeft geholpen!

Begrijp ik goed dat het nog wel lukt om andere apps te downloaden? Het lijkt in dat geval namelijk of het misgaat bij Deezer. Ik had je graag zelf verder willen helpen, maar ik kan je geen andere tips meer geven. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met Deezer.

Ik hoop dat zij je snel verder kunnen helpen! Laat je weten hoe het afloopt? Als er iets is wat wij nog voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi CoachFabien,

Dat is niet zo best, je wilt natuurlijk wel je lievelingsnummers blijven luisteren!

Als ik het goed begrijp heb je nu dus geen Deezer en de knop om deze te installeren doet verder niets? Volgt er ook geen melding of iets anders wanneer je op de knop drukt? Zou je jouw toestel eens opnieuw kunnen opstarten om te kijken of het daarna wel lukt om Deezer te installeren via de Play Store? Heb je misschien een screenshot van de app in de Play Store? Misschien kunnen we daar nog iets aan ontdekken!

We zien jouw reactie graag tegemoet en hopelijk kun jij gauw weer van je favoriete muziek genieten! 🙂
Hi, dank voor je reactie, opnieuw opstarten heeft geen verschil gemaakt. Ik heb screenshots gemaakt
De laatste is van vandaag, nadat ik de app heb verwijderd
Nu zegt playstore dat de app niet compatibel is? Ik heb een Samsung s7
Reputatie 7
Badge +20
Hoi CoachFabien,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! :S

Heb je de laatste software update op jouw Samsung geïnstalleerd of dit misschien recentelijk gedaan? Als je dit nog niet hebt gedaan, raad ik je aan om dit alsnog te doen. Mocht je het wél hebben gedaan, dan zou dat de reden kunnen zijn van de problemen. Ik wil je in dat geval adviseren om even een fabrieksreset uit te voeren. Je schoont dan even jouw toestel helemaal opnieuw op en maakt een frisse start! Zorg er dan wel voor dat je eerst een goede back-up van jouw gegevens maakt, zodat je niets verliest. In onze Toestelhulp vind je de instructies om deze 2 handelingen uit te voeren.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten en anders horen we graag of het opgelost is!
Het heeft even geduurd om dat allemaal uit te voeren maar het heeft niets uitgehaald. Wat nu? Ik wil nu wel weer gewoon over mijn muziek kunnen beschikken
Reputatie 7
Badge +19
Jammer dat het advies van David niet heeft geholpen!

Begrijp ik goed dat het nog wel lukt om andere apps te downloaden? Het lijkt in dat geval namelijk of het misgaat bij Deezer. Ik had je graag zelf verder willen helpen, maar ik kan je geen andere tips meer geven. Ik raad je daarom aan om even contact op te nemen met Deezer.

Ik hoop dat zij je snel verder kunnen helpen! Laat je weten hoe het afloopt? Als er iets is wat wij nog voor je kunnen doen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Ik ben naar de T-mobile winkel gegaan. Daar heeft een medewerker uiteindelijk de app kunnen downloaden via de website. Ik kan nog steeds sommige apps wel en andere niet downloaden. Die moest ook even puzzelen. Maar voor nu: Ik heb mijn muziek weer! Hele gezin blij!

Reageer