Vraag

Deezer valt steeds uit

• 16 december 2016
  • 4 reacties
  • 970 Bekeken

Ik baal ervan dat Deezer elke keer uitvalt als ik muziek luister. Waar ligt dit aan?

4 reacties

Hoe komt het dat de laatste paar dagen deezer steeds stopt of heel erg traag is met streamen tijdens het beluisteren van muziek? heb ik ook een mailtje ontvangen dat deezer data vrij streamen aan mijn abo is toegevoegd. En ookal is je internetbundel op dan zou je nog steeds kunnen streamen of werkt dat niet zo?
Reputatie 6
Badge +17
@Elisa,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt, dat is niet fijn luisteren natuurlijk! Luister je muziek via jouw telefoon of via de computer? En gebruik je dan ons mobiele netwerk of zit je op wifi als je luistert? Als je via ons netwerk streamt, heb je dan goed bereik als je aan het luisteren bent? Heb je het altijd of op één specifieke locatie? Wanneer valt de muziek precies uit? Als je iets doet in de Deezer-app of op een ander moment? Ik zie in het systeem wel terug dat jouw internet een paar dagen geleden was verbruikt en dat je terugging naar een lagere snelheid (64 Kbps/ 64 Kbps). Met deze snelheid kun je nog wel Facebooken, Twitteren en Whatsappen, maar dit gaat veel trager. Muziek streamen, video's bekijken en foto's uploaden is dan niet meer mogelijk. Kan het daaraan gelegen hebben? Ik zie dat je momenteel een MB-aanvuller hebt, heb je nu ook nog last van dat Deezer soms uitvalt?

Een hoop vragen! Door het stellen van deze vragen hoop ik te achterhalen waardoor jouw probleem precies komt en kunnen we kijken naar een oplossing! Ik zie je reactie graag tegemoet.

@Purinfinity',

Ai, dat is inderdaad niet fijn! Het klopt inderdaad dat Datavrije Muziek is toegevoegd aan jouw abonnement. Je hebt namelijk een Stel Samen & Stel Bij abonnement met 6GB. Op My T-Mobile kun je ook bij jouw verbruikstatus zien hoeveel MB's je hebt gebruikt via Datavrije Muziek.
Als jouw MB's op zijn, dan zou je inderdaad gewoon nog moeten kunnen muziekstreamen. Voor 6GB en 20GB (de L- en XL-bundels) is de lagere snelheid namelijk 384 Kbps. Dat zou ruim voldoende moeten zijn om naar hoge kwaliteit muziekstreaming te luisteren. Voorheen was de verlaagde snelheid 64 Kbps bij deze bundels.

Maar zo te lezen lukt het bij jou toch niet goed om te blijven streamen als je bundel op is. Heb je als je muziek luistert (en je MB's zijn op) wel goed bereik? Heb je er op één locatie last van of overal? Als je aan het browsen bent, gaat dat dan wel goed? En heb je dit alleen bij Deezer of ook bij andere app's? Heb je de Deezer app al eens opnieuw geïnstalleerd, zorgt dat voor verbeteringen? En toen je nog wel voldoende MB's had in je bundel, had je er toen ook last van?

Ook voor jou een hoop vragen 😉 Maar ik hoop dat we op deze manier erachter kunnen komen waardoor dit komt! Ik hoor het graag van je!
Thuis heb ik WiFi en dan valt hij vaak uit. Kan het aan de betonwapening liggen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elisa,

Dankjewel voor je reactie! Ervaar je dit probleem ook als je verbonden met ons netwerk? Wij hebben natuurlijk geen invloed op je wifi-verbinding. Ervaar je ook problemen met wifi als je andere apps gebruikt? Zou je eens jouw moden opnieuw kunnen starten? Heb je dan wel een stabiele wifi-verbinding? Zou je eens je wifi kunnen vergeten en opnieuw verbinding kunnen maken?

Ik hoor graag van je of dit helpt!

Reageer