Vraag

Deezer van T-Mobile activeren

• 28 februari 2017
  • 4 reacties
  • 695 Bekeken

hoop dat jullie me met het volgende kunnen helpen. Ik heb sedert vandaag een T-mobile abonnement met Deezer.
Ik wil mijn huidige Deezer abo omzetten naar T-mobile Deezer abonnement. Hoe doe ik dit? Gaat mijn huidige Deezer abonnement naadloos over in de T-Mobile Deezer (inclusief kosten verrekening en playlists?)
dank voor jullie hulp

4 reacties

Hoi Tisza,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als ik het goed heb kan je naar de website van Deezer en daar kies je, rechtsboven, voor het T-Mobile logo. Er komt een pop-up en daar vragen ze of je al een Deezer-account hebt of niet. Jij kan dus aangeven dat je al in het bezit bent van een Deezer account. Login met deze gegevens en dan verder volgen wat daar staat.

Uiteindelijk komt dan je huidige lijst in je T-Mobile Deezer abonnement.
Heel veel Deezer plezier!
dank hiervoor, echter als ik het t-mobile logo aanklik kom ik uiteindelijk in mijn eigen account. Als ik het telefoonnummer intik krijg ik een link voor de Deezer app die ik al op mijn mobiel heb. Ik zie niet dat mijn account is/wordt gewijzigd.
Doe ik iets fout?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tisza,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 😃 En natuurlijk hier op het forum!

Wat leuk dat je hebt gekozen voor Deezer! Sinds ik het heb, kan ik niet meer zonder. Maar begrijp ik het goed dat je op dit moment rechtstreeks bij Deezer ook een abonnement hebt? Dan zul je deze eerst moeten opzeggen. Je kunt hiervoor contact opnemen met Deezer zelf. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je je abonnement bij Deezer kunt opzeggen. Als jouw abonnement van Deezer is afgelopen, kun je jouw bestaande Deezer account koppelen aan de Deezer voordeelbundel van ons. Dit kan op de manier zoals Serviceweb heeft uitgelegd hierboven (dankje!).

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor onze leuke extra's! Op deze pagina vind je er meer informatie over en hoe je je kunt aanmelden. En geloof mij, dit wil je! :)

Laat je het weten of het gelukt is met het opzeggen en daarna koppelen? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het gerust weten!
Hi Thalina, dank voor je bericht.
Enigszins teleurstellend dat ik in de T-Mobile winkel (Amstelveen) verkeerd ben voorgelicht (nummerbehoud hadden ze bij afsluiten van het abonnement ook al verknald door een verkeerde provider in te vullen; toen ik vervolgens in de winkel terugkwam met de vraag wat er fout was gegaan moest ik maar met de klantenservice kontakt opnemen en het zelf oplossen want ze mochten zich niet met service issues bezighouden... 😞 ).
Mij is verteld mij dat ik naadloos en zonder extra kosten over kon gaan (inclusief playlists) met de T-Mobile knop in het startscherm... dus niet en nu heb ik ook nog een maand dubbele kosten omdat ik twee abonnementen heb.
Jammer, ik zal het "oude" abonnement alsnog gaan opzeggen maar ik zou willen zeggen... een ietwat valse start voor T-Mobile.
vriendelijke groet,
T.

Reageer