Beantwoord

deezer vast

• 17 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 1730 Bekeken

Hallo 

Ik heb Deezer vast in mijn abonnement en dit wil

ik helemaal niet. Echter kan ik nergens vinden hoe ik dit kan opzeggen. Waar kan ik dit vinden ?

vriendelijk groet

Annelie

icon

Beste antwoord door CrisTien 17 oktober 2019, 21:40

Goedenavond@annelievandenburg Deezer vast loopt gelijk af met je abonnement.

Wat staat er in je contract over Deezer?

Groetjes

Hoe kan ik T-Mobile Deezer Music Vast opzeggen?

Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond@annelievandenburg Deezer vast loopt gelijk af met je abonnement.

Wat staat er in je contract over Deezer?

Groetjes

Hoe kan ik T-Mobile Deezer Music Vast opzeggen?

Deezer Vast is gekoppeld aan de einddatum van je abonnement. Deze kun je niet tussentijds opzeggen. Deezer Flexibel heeft een minimale looptijd van één maand. Je kunt deze maandelijks aan- en uitzetten via My T-Mobile. Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met de zakelijke klantenservice.

Oké dit is gek mag dat wel ? Dit soort toevoegingen zijn toch altijd maandelijks opzegbaar ?

Reputatie 7
Badge +20

@annelievandenburg Het gaat erom wat je hebt afgesloten in je contract of later hebt toegevoegd.

Onderstaande tekst staat op de site bij de Deezer abonnementen

Er zijn verschillende Deezer abonnementen.

Je favoriete muziek altijd bij je 
Met de voordeelbundel Deezer stream je jouw favoriete muziek waar en wanneer jij dat wilt. Of dat nu op je smartphone, tablet of pc is. Met Deezer Vast luister je voordelig voor de rest van je contract.

Deezer Flexibel is maandelijks opzegbaar. En met Deezer Family beheer je tot 6 profielen tegelijk. Voeg Deezer toe en krijg toegang tot wel 53 miljoen nummers. Zelfs als je niet online bent.

kan ik upgraden naar deezer flex? om het daarna op t zeggen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Baldie 

Je hebt momenteel een Deezer Vast bundel en die zit gekoppeld aan je contract. Is er een reden waarom je Deezer wilt opzeggen?

het aanbod in het genre dat ik leuk vind is erg beperkt

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Baldie 

Geen zorgen, dit heb ik voor je geregeld! Spijtig dat het niet helemaal aan je verwachtingen voldeed, met hoge uitzondering heb ik de bundel uit jouw abonnement gehaald! :smile:  Is zo alles naar wens?

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Dank je wel sorry voor mijn late reactie

Reageer