Beantwoord

Deezer Vast

• 30 juli 2020
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Vorige maand heb ik deezer vast gekocht maar ik wist niet dat het met je hele abbonement mee gaat, mijn abbonement is 2 jaar en ik wil mijn deezer vast graag opzeggen maar het lukt niet! ik zag dat jullie bij iemand anders het opgezecht heeft kan dat ook bij mij?

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 juli 2020, 22:22

Hallo @Michiel010 

Hier het antwoord van een moderator :

Aller eerst, wat leuk dat je hebt verlengt! Spijtig om te lezen dat Deezer niet zo goed bevalt. De naam Deezer Vast zegt het eigenlijk al, deze bundel zit vast aan jouw contract en loopt de gehele contractperiode mee. Jouw contract is op 5-4-2020 afgesloten en in dat contract staat ook de bundel. Op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. 

Ik hoop dat je Deezer alsnog een kans wilt geven en als er nou iets is waar je tegenaan loopt qua gebruik van de bundel, laat het dan even weten, misschien is er wel een hele snelle en simpele oplossing voor!  Voor andere vragen, dan kun je uiteraard ook altijd terecht op onze Community.

dit staat op de website :

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Michiel010 

Hier het antwoord van een moderator :

Aller eerst, wat leuk dat je hebt verlengt! Spijtig om te lezen dat Deezer niet zo goed bevalt. De naam Deezer Vast zegt het eigenlijk al, deze bundel zit vast aan jouw contract en loopt de gehele contractperiode mee. Jouw contract is op 5-4-2020 afgesloten en in dat contract staat ook de bundel. Op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. 

Ik hoop dat je Deezer alsnog een kans wilt geven en als er nou iets is waar je tegenaan loopt qua gebruik van de bundel, laat het dan even weten, misschien is er wel een hele snelle en simpele oplossing voor!  Voor andere vragen, dan kun je uiteraard ook altijd terecht op onze Community.

dit staat op de website :

Dat begrijp ik zeker maar eerst had ik deezer flexible maar ik begreep het alle maar niet dus toen was ik geupgrade naar vast en er stond niet bij dat het vast zou zijn aan jou abbonement, en waarom zou iemand anderes wel geholpen kunnen zijn met dit probleem en ik niet?

Ik ben laatst geswitched naar youtube music en had niet door dat ik een contract had die ik niet kon opzeggen zo zou u alsjeblief het van mijn contract halen, ik vond de hoeveelheid muziek gewoon niet genoeg

Reputatie 7
Badge +16

@Michiel010 

Ik ben geen moderator, gewoon ook een klant.

Moderators zijn er morgen weer om te reageren 👍🏼

Owh haha ik dacht dat je een moderator was lol

Reputatie 7
Badge +20

Hi Michiel,

Ik zie dat Waqqas je hier inderdaad al het juiste antwoord heeft gegeven, ondanks dat het niet het antwoord is waar je op gehoopt had. Wanneer je een bundel afsluit is het je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan wat de voorwaarden van de bundel zijn, zodat je bijvoorbeeld weet wat de looptijd van de bundel is en welke kosten er aan verbonden zitten. Waarom dit bij iemand anders wel is gedaan, dat weet ik ook niet, maar dat is niet de bedoeling. 

Hopelijk kun je alsnog de waarde van Deezer zien, bijvoorbeeld met Deezer Flow, en dat je er toch nog veel luisterplezier van hebt! Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het van je en anders een goed weekend!

Alsnog vind ik het oneerlijk dat het nu al bij 2 mensen is geanuleerd en bij niet! Zou ik het kunnen opzeggen als ik naar deezer family switch?

Dit is nu de 3e keer dat ik iemand zie waarvan zijn deezer bundel opgezecht is, waarom zou dat niet bij kunnen ik heb goede argumenten gegeven en alsnog zie ik niets gebeuren

Reageer