Beantwoord

Deezer Vast aanvragen

• 25 mei 2016
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Hi,

Ik wil Deezer gaan gebruiken, nu zie ik alleen staan dat ik Deezer Flexibel kan activeren. Zouden jullie me hier bij kunnen helpen? En is dat maandelijks opzegbaar of loopt het zolang als mijn abbo loopt.Ik heb me ook nog niet geregistreerd. Dus als jullie Flexibel om kunnen zetten naar Vast dan ga ik me gelijk registreren.

Thanks,
icon

Beste antwoord door Sam- 27 mei 2016, 10:14

Hallo DaFinci,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Leuk dat je ook gebruik gaat maken van Deezer. Als je ervan overtuigd bent dat je deze bundel tot het eind van je contract gaat gebruiken, dan is het inderdaad voordeliger om de vaste variant te laten activeren. Dit heb ik daarom direct voor je in orde gemaakt. Je betaalt nu dus €5,99 in plaats van €9,99 voor de Deezer bundel.

Heel veel luisterplezier en je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb nu Deezer Flexibel, andere keuze had ik niet maar kunnen jullie deze omzetten naar Deezer Vast? Want dat is niet een keuze mogelijkheid.

Thanks 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hallo DaFinci,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Leuk dat je ook gebruik gaat maken van Deezer. Als je ervan overtuigd bent dat je deze bundel tot het eind van je contract gaat gebruiken, dan is het inderdaad voordeliger om de vaste variant te laten activeren. Dit heb ik daarom direct voor je in orde gemaakt. Je betaalt nu dus €5,99 in plaats van €9,99 voor de Deezer bundel.

Heel veel luisterplezier en je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. 🙂
Super! Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor Da Finci!

Ps. ik houd het voorstel topic in de gaten. 😉

Reageer