Beantwoord

Deezer Vast activeren

• 2 februari 2016
  • 10 reacties
  • 397 Bekeken

Ik lees overal dat ik deezer kan activeren voor €5.99. Echter als ik dit wil toevoegen kan dit alleen voor €9.99. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thalina 4 februari 2016, 14:31

Hoi Bobbijo,

Allereerst welkom op het forum! :)

Wat leuk dat je Deezer wilt activeren! Zoals Geravo al uitlegde is Deezer Vast de variant die jij bedoelt. Daar betaal je 5,99 euro per maand voor. Wel goed om te weten dat deze voordelige variant vast bij je abonnement zit en niet maandelijks opzegbaar is. Tot het einde van je contract heb je dan Deezer met korting.

Bij jouw My T-Mobile zie ik inderdaad dat het alleen mogelijk is om Deezer Flexibel zelf toe te voegen. Als je Deezer Vast wilt activeren, kan ik dat gelijk voor je doen! Daarvoor hoef je niet apart de klantenservice te bellen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Michael,

Fijn dat David je nog wat extra info heeft gegeven. Ik heb je abonnement zojuist aangepast. 🙂

Je maakt nu gebruik van het Altijd Muziek Voordeel-pakket waarbij je extra korting krijgt op de Deezer bundel. Je kunt nu via de de website van Deezer de 'eerste registratie' volgen. Mocht je toevallig al ingelogd zijn op Deezer, log dan even uit tot je op de homepage komt. Wanneer je daar op het T-Mobile Logo klikt kun je de stappen volgen om je account helemaal te activeren.

Mocht je nog opzoek zijn naar leuke muziek..Ik zit nu naar deze Chillout Hits te luisteren 😉.

Als je nog vragen hebt, let me know!
Oke David, duidelijk. Kun je hem voor me activeren?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Michael,

Nog even ter controle: Als we Deezer Vast voor je activeren, dan krijg je een speciaal prijsplan. Dit maakt verder niet uit, maar dit loopt wel gewoon door, ook als je jouw contract laat doorlopen. Als je besluit om te verlengen, dan kun je weer kijken welke diensten je af wilt sluiten en of je hetzelfde prijsplan wilt behouden.

Dit wilde ik nog even aan je voorleggen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Als je hier akkoord mee gaat, dan verwerken we Deezer voor je in je abonnement. 🙂
Hoi Amy,

Daar ben ik van op de hoogte ja. Ik neem aan dat het Deezer abbonement dan automatisch wordt opgezegd ten tijde van het einde van mijn mobiele abbonement? (oktober 2017). Als dat het geval is, kun je hem activeren.

Mvg. Michael
Reputatie 7
Badge +15
Hey Michael,

Goed dat je dit aan ons laat weten! Uiteraard kan ik Deezer Vast wel voor je activeren. Ben je er van op de hoogte dat dit een vaste bundel is die gedurende de gehele looptijd van je contract loopt? Deezer Vast is dus tussentijds niet op te zeggen.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Laat je even weten of we de bundel voor je kunnen activeren? :8
Hoi,

Ik probeer ook al langere tijd Deezer Vast te activeren, maar zelfs de klantenservice van Deezer krijgt het niet voor elkaar. In mijn account is enkel de optie voor het maandelijks opzegbare abbonement, kan Deezer vast worden toegevoegd?

Mvg. Michael
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jeroen,

Gaaf dat je hier gebruik van wilt maken. Ik heb de vaste variant van de Deezer bundel voor je ingeschakeld. Je krijgt van ons een sms om je Deezer account te activeren. Meer informatie over het activatieproces vind je op onze website.

Veel luisterplezier. 😉
Hallo,

Ook ik wil graag Deezer vast voor 5,99 p/mnd.
Moet ik dan telefonisch contact opnemen met de klantenservice?
Wat is handig?

Gr Jeroen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bobbijo,

Allereerst welkom op het forum! :)

Wat leuk dat je Deezer wilt activeren! Zoals Geravo al uitlegde is Deezer Vast de variant die jij bedoelt. Daar betaal je 5,99 euro per maand voor. Wel goed om te weten dat deze voordelige variant vast bij je abonnement zit en niet maandelijks opzegbaar is. Tot het einde van je contract heb je dan Deezer met korting.

Bij jouw My T-Mobile zie ik inderdaad dat het alleen mogelijk is om Deezer Flexibel zelf toe te voegen. Als je Deezer Vast wilt activeren, kan ik dat gelijk voor je doen! Daarvoor hoef je niet apart de klantenservice te bellen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste Bobbijo,

Vervelend dat je online het Deezer Vast abonnement niet kan koppelen!

Je kunt het beste morgenochtend even telefonisch contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen deze bundel dan direct voor je activeren!

Houd er wel rekening mee dat het Deezer Vast (Altijd abonnement), niet tussentijds opzegbaar is. Deze vervalt tegelijkertijd met je huidige contract!

Reageer