Beantwoord

deezer vast activeren lukt niet

  • 1 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 1289 Bekeken

zodra ik deezer account wil activeren krijg ik geen activatie code
icon

Beste antwoord door Seccie 2 oktober 2019, 10:52

Goedemorgen @joelhoogenraat1994,

Welkom bij de T-Mobile community!
Is het wel gelukt om Deezer toe te voegen als dienst?
Zou je voor me kunnen kijken of Deezer hierbij staat? My T-Mobile > Bundels aanpassen
Graag verwijs ik je ook nog even naar de Deezer FAQ.

Mocht het nog steeds niet lukken, dan hoor ik het graag voor je, zodat een T-Mobile moderator het voor je in orde kan maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @joelhoogenraat1994,

Welkom bij de T-Mobile community!
Is het wel gelukt om Deezer toe te voegen als dienst?
Zou je voor me kunnen kijken of Deezer hierbij staat? My T-Mobile > Bundels aanpassen
Graag verwijs ik je ook nog even naar de Deezer FAQ.

Mocht het nog steeds niet lukken, dan hoor ik het graag voor je, zodat een T-Mobile moderator het voor je in orde kan maken.

Reageer