Beantwoord

deezer vast bij abonnement

  • 11 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1992 Bekeken

mijn deezer vast account is niet meer kosteloos. Ik kan geen muziek meer downloaden terwijl ik dit eerst wel kon.
Aanmelden via de website van Deezer levert geen sms bericht op waarmee ik mijn account kan activeren
icon

Beste antwoord door David 12 februari 2019, 11:02

Hoi bjwthomassen,

Goed dat je het even laat weten, dat jouw Deezer niet meer volledig functioneert!

Uit jouw bericht lijken meerdere problemen te spelen. Je geeft aan dat het account kosteloos is, je niets meer kunt downloaden en dat je jouw account niet meer kunt activeren. Ik ga m'n uiterste best doen om voor alle problemen een oplossing te geven!

Het klopt inderdaad dat jouw account niet kosteloos is, maar dit is het ook nooit geweest. De Deezer Vast bundel kost in jouw geval €5,99. Dit is een actieprijs voor de vaste bundel, die je afsluit voor de gehele contractperiode. Als je de flexibele variant had gekozen, dan was je duurder uit geweest. Jouw abonnement op Deezer is echter nog steeds via ons actief, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Je geeft aan dat je het account niet meer kunt activeren. Heb je gekeken of je nog wel kunt inloggen via de app én de website? Een account wordt namelijk niet zomaar gedeactiveerd, ook niet als je er niet meer voor zou betalen. Je wordt dan namelijk omgezet naar de gratis variant van Deezer. Krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen of gebeurt er iets anders? Als het opnieuw proberen in te loggen echt niet lukt, dan kun je via deze website een nieuw account aanmaken. Je doorloopt dan het registratieproces opnieuw en dan kun je hopelijk weer inloggen!

Zou het kunnen dat je misschien geen geheugen meer had om de muziek offline te downloaden? Ook hier zou je iets van een melding moeten krijgen wanneer je probeert te downloaden, maar het niet mogelijk is. Echter moet je natuurlijk wel eerst kunnen inloggen, dat is wel zo belangrijk!

Ik heb natuurlijk even meegekeken om te zien of het wel goed gaat met Deezer aan onze kant, maar wat me opvalt is dat je nog een prijsplan hebt. Is er een specifieke reden voor dat je hier gebruik van wilt blijven maken? Op het moment heb je namelijk geen korting meer en ben je qua prijs niet voordeliger uit dan de nieuwe abonnementen. Misschien loont het om eens rustig rond te kijken? Als je hier dan vragen over hebt, kun je die ook gelijk hier stellen!

Ik hoop dat het lukt om Deezer weer actief te krijgen! Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi bjwthomassen,

Goed dat je het even laat weten, dat jouw Deezer niet meer volledig functioneert!

Uit jouw bericht lijken meerdere problemen te spelen. Je geeft aan dat het account kosteloos is, je niets meer kunt downloaden en dat je jouw account niet meer kunt activeren. Ik ga m'n uiterste best doen om voor alle problemen een oplossing te geven!

Het klopt inderdaad dat jouw account niet kosteloos is, maar dit is het ook nooit geweest. De Deezer Vast bundel kost in jouw geval €5,99. Dit is een actieprijs voor de vaste bundel, die je afsluit voor de gehele contractperiode. Als je de flexibele variant had gekozen, dan was je duurder uit geweest. Jouw abonnement op Deezer is echter nog steeds via ons actief, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Je geeft aan dat je het account niet meer kunt activeren. Heb je gekeken of je nog wel kunt inloggen via de app én de website? Een account wordt namelijk niet zomaar gedeactiveerd, ook niet als je er niet meer voor zou betalen. Je wordt dan namelijk omgezet naar de gratis variant van Deezer. Krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen of gebeurt er iets anders? Als het opnieuw proberen in te loggen echt niet lukt, dan kun je via deze website een nieuw account aanmaken. Je doorloopt dan het registratieproces opnieuw en dan kun je hopelijk weer inloggen!

Zou het kunnen dat je misschien geen geheugen meer had om de muziek offline te downloaden? Ook hier zou je iets van een melding moeten krijgen wanneer je probeert te downloaden, maar het niet mogelijk is. Echter moet je natuurlijk wel eerst kunnen inloggen, dat is wel zo belangrijk!

Ik heb natuurlijk even meegekeken om te zien of het wel goed gaat met Deezer aan onze kant, maar wat me opvalt is dat je nog een prijsplan hebt. Is er een specifieke reden voor dat je hier gebruik van wilt blijven maken? Op het moment heb je namelijk geen korting meer en ben je qua prijs niet voordeliger uit dan de nieuwe abonnementen. Misschien loont het om eens rustig rond te kijken? Als je hier dan vragen over hebt, kun je die ook gelijk hier stellen!

Ik hoop dat het lukt om Deezer weer actief te krijgen! Houd je ons op de hoogte?
Hai, met deezer is het uiteindelijk gelukt. Ik weet niet hoe het kan, maar krijg nu wel een melding dat ik onder premium val.
Nu zit ik voor een sim only te kijken. Dan kan ik nu voor extra's alleen kiezen voor deezer flexibel. Klopt dit? En behoud ik dan hetzelfde abonnement?
Ik hoor het graag weer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi bjwthomassen,

Super dat het is gelukt met Deezer. Ook leuk dat je je abonnement wilt verlengen met een Sim Only. Als je bij verlenging op Deezer Flexibel klikt en dan meer informatie dan zie je Deezer Vast ertussen staan. Als je je abonnement hebt verlengd dan komt je huidige Deezer Vast te vervallen en kun je dus opnieuw aanvragen. Je kan wel blijven inloggen met je bestaande Deezer account.

Laat je even weten of het lukt? Als je ergens hulp bij nodig hebt, laat het vooral weten! 🙂

Reageer