Beantwoord

Deezer, vast of flexibel?

• 22 maart 2016
  • 6 reacties
  • 3786 Bekeken

Hallo t-mobile

Kunnen jullie nagaan of ik deezer vast of flexibel heb?

Ik heben sinds +/- oktober mijn abonnement verleng inclusief deezer. Maar nu kan ik alleen nog naar de gratis variant luisteren. Inclusief erg veel reclame en beperkte muziekkeuze, maar ik betaal hier al wel maandenlang 10 euro per maand voor. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd mijn account (weer) te activeren, inclusief sms eet activeringscode maar niets werkt.
Ik zit er nu aan te denken om het maar op te zeggen, want ik vind het op deze manier weg gegooid geld.
Maar via mijn t-mobile lukt het niet om op te zeggen.

Ik dacht dat je voor de vaste variant rond de 6 euro betaalde en de flexibele variant 10 euro. Waarom kan ik het dan niet opzeggen?
En waarom is het activeren van dit account waar ik al jaren gebruik van maak zo'n enorm gedoe?

Groet, Dani
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2016, 12:51

Hi Dani,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Altijd Muziek Voordeel abonnement. Hierbij zit Deezer Vast gekoppeld aan de einddatum van je contract. Je kan deze vaste variant dus niet uitzetten. Je betaalt hier dan ook €5,99 voor in plaats van €9,99. De korting is van je startabonnement afgetrokken dat zie je ook op My T-Mobile bij 'Mijn abonnement'.

Heb je wel eerder gebruik gemaakt van Deezer? Ik wil je adviseren om de stappen op deze pagina te doorlopen. Je moet namelijk de eerste registratie doen en als het goed is werkt je Deezer account weer.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Verstandig om even langs de winkel te gaan en hierover te laten informeren
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dani,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van het Altijd Muziek Voordeel abonnement. Hierbij zit Deezer Vast gekoppeld aan de einddatum van je contract. Je kan deze vaste variant dus niet uitzetten. Je betaalt hier dan ook €5,99 voor in plaats van €9,99. De korting is van je startabonnement afgetrokken dat zie je ook op My T-Mobile bij 'Mijn abonnement'.

Heb je wel eerder gebruik gemaakt van Deezer? Ik wil je adviseren om de stappen op deze pagina te doorlopen. Je moet namelijk de eerste registratie doen en als het goed is werkt je Deezer account weer.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Hoi Hajar,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb deze stappen gevolgd maar ik kan nog steeds geen gebruik maken van deezer onbeperkt.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dani,

Normaal zien we ook een bevestiging in ons systeem terug dat Deezer uiteindelijk geactiveerd is, maar deze zie ik bij jou niet terug.. Zou je kunnen aangeven waar het verkeerd gaat bij je registratie?

In dit topic heeft mijn collega Amy nog een handleiding (inclusief screenshot) geplaatst om het geheel hopelijk nog wat duidelijker te maken!

Laat even weten of het gelukt is en anders waar je spaak loopt!
Ik krijg een sms code. Die vul ik in. Daarna zou alles geregeld moeten zijn. Als ik dan de deezer app opnieuw opstart gaat het blijkbaar mis, want dan staat deze nog steeds op de gratis versie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dani,

Wat gek dat het niet lukt! Ik help je hier graag verder mee zodat je snel weer naar al je favoriete muziek kunt luisteren! 🙂

Heb je de eerste registratie op de pagina van Deezer ook helemaal doorlopen? Gebruik je hierbij wel telkens hetzelfde Deezer account? Krijg je vervolgens op de desktopversie wel de premium versie?

Als je wel op desktop gebruik maakt van de premium versie dan wil ik je adviseren om de App even opnieuw te downloaden en daar vervolgens weer in te loggen met je bestaande Deezer account.

Houd je ons op de hoogte hier?

Reageer