Beantwoord

Deezer opzeggen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door Dave 16 May 2017, 14:00

Bekijk origineel

69 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@bmooyman Graag gedaan!

@xsannem Ik heb voor jou ook Deezer uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Hoi Carla,

Het is inderdaad zo dat Deezer Vast in principe niet uit te schakelen is gedurende de contractperiode. Waarom de verkoper van MediaMarkt dit niet goed heeft uitgelegd, zou je eigenlijk daar moeten navragen. Onze verkopers weten zelf namelijk wel hoe het werkt met de verschillende Deezerbundels die we aanbieden vanuit T-Mobile.

Aangezien ik het niet fair vind dat jij hierdoor je bundel niet kunt wijzigen naar een andere variant, heb ik de Deezer bundel als uitzondering toch voor jullie uitgeschakeld. Je kunt nu de andere Deezer bundel inschakelen! Alvast veel luisterplezier!

Mag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇

Reputatie 6

Goedemiddag @Frank de Kruijff 

Dat kan natuurlijk gebeuren, geen probleem! De bundel heb ik voor je uitgeschakeld en je kan weer terug naar Deezer Flexibel. 

Is zo alles naar wens voor je? Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er om je te helpen!:grinning:

Dag Evy,

Zoals ik gewend ben van T-Mobile, wederom een professionele oplossing !

Dank je wel.

Beste klantenservice van T-Mobile

ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest

ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.

ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden... 

groeten Rogier Koster

Reputatie 7
Badge +9

Hi@bmooyman 

Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!

Hallo Thalina heel erg bedankt voor deze oplossing
ik ga zeker van het weer genieten 🆒
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Hi Hajar,

 

Dankjwel! Wat een service😍

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rogierkoster 

Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!:blush:

Hoi David

Super! Dankjewel voor de snelle hulp!

Groeten,

Gaby

Dank je wel Hajar, ik hoop dat Deezer snel beschikbaar is op deze apparaten, dan kom ik snel weer terug 😊

@Hajar Dank je! Dat is een grote opluchting! Superfijn ook dat je zo snel hebt gereageerd. Topservice! :heart_eyes:

Beste Tmobile,

Ik zit samen met mijn man en 2 kids alle 4 bij jullie en zijn verder erg tevreden klanten!

Nu heb ik laatst aangegeven te willen verlengen, dit gebeurt dan per juni geloof ik... maar blijkbaar heb ik dan ook Deezer vast.

Ik doe helaas helemaal niks met deze dienst..2 kinderen, de zaak. . Gewoon te druk.

Ik vind dit erg zonde want alles is al zo duur, zeker zo met zn 4en.

Kunnen jullie mij aub helpen en deze eraf halen voor me? Ik hoor graag van jullie 😀

 

Fijne dag! Groetjes Priscilla 

Goedenavond,
Wij willen graag naar Deezer HiFi i.p.v. het basisabonnement van Deezer en zien nu dat dit niet wordt aangeboden door T-Mobile. Daarbij zien wij nu ook dat we vast zitten aan het abonnement omdat we blijkbaar nu Deezer Vast hebben.

Dit is ons niet gemeld bij het afsluiten van een nieuw telefoonabonnement in de Mediamarkt. Sterker nog: er werd ons verzekerd dat alles omtrent Deezer hetzelfde zou blijven (zoals het oude abonnement) en dat we het gewoon konden opzeggen. Nu blijkt dat het helemaal niet kan. Hoezo onjuiste informatie verkopen! Erg kwalijk dit!

We willen dus nog steeds klant blijven van Deezer, maar een duurder abonnement. Hoe kunnen we nu Deezer vast uit ons telefoonabonnement halen?

Hoor het graag!

Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Hoi David,

 

Dank je voor het stopzetten van de bundel. Deezer was inderdaad niet naar smaak, het aanbod en het gebruiksgemak t.o.v. spotify viel behoorlijk tegen waardoor we deezer eigenlijk nooit gebruikten.

Reputatie 7
Badge +9
Hi @Sanneke09

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
Reputatie 7

Hoi Priscilla,

Jammer om te lezen dat je geen gebruik wilt maken van Deezer, er zit enorm veel bij qua nummers, ook voor kids! Misschien toch nog het overwegen waard? 😁

Bij een verlenging krijg je niet automatisch Deezer Vast toegevoegd, dat is iets wat je zelf kunt kiezen of laten. Is er bij jouw verlenging iets verkeerd gegaan waardoor Deezer er nu bij zit? Op verlengingen heb je 14 dagen bedenktijd, dus ik kan even kijken of we daar nog wat mee kunnen. Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ons systeem meekijken en kijken wat er in jouw geval nog mogelijk is.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Beste Hajar,

Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?

Zojuist met jullie gebeld omdat ik tegen hetzelfde probleem aan loop. Al jaren tmobile klant met deezer vast erbij, maar nu ik op mezelf woon loop ik er tegenaan dat Deezer niet goed werkt met Google home.

Ik kreeg te horen dat opzeggen echt niet kan, terwijl ik hier zie dat uitzondering na uitzondering gemaakt wordt. Zou voor mij ook een uitzondering gemaakt kunnen worden?

 

Met vriendelijke groeten,

Cindy

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?

Dat is dus helaas langer dan de 14 dagen bedenktijd.

 

Reageer