Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
Beste antwoord door Dave
Bekijk origineelBeste antwoord door Dave
Bekijk origineelMag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇
Goedemiddag
Dat kan natuurlijk gebeuren, geen probleem! De bundel heb ik voor je uitgeschakeld en je kan weer terug naar Deezer Flexibel.
Is zo alles naar wens voor je? Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er om je te helpen!
Dag Evy,
Zoals ik gewend ben van T-Mobile, wederom een professionele oplossing !
Dank je wel.
Beste klantenservice van T-Mobile
ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest
ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.
ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden...
groeten Rogier Koster
Hi
Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!
Hi
Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Hi Hajar,
Dankjwel! Wat een service😍
Hi
Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Hoi David
Super! Dankjewel voor de snelle hulp!
Groeten,
Gaby
Dank je wel Hajar, ik hoop dat Deezer snel beschikbaar is op deze apparaten, dan kom ik snel weer terug 😊
Beste Tmobile,
Ik zit samen met mijn man en 2 kids alle 4 bij jullie en zijn verder erg tevreden klanten!
Nu heb ik laatst aangegeven te willen verlengen, dit gebeurt dan per juni geloof ik... maar blijkbaar heb ik dan ook Deezer vast.
Ik doe helaas helemaal niks met deze dienst..2 kinderen, de zaak. . Gewoon te druk.
Ik vind dit erg zonde want alles is al zo duur, zeker zo met zn 4en.
Kunnen jullie mij aub helpen en deze eraf halen voor me? Ik hoor graag van jullie 😀
Fijne dag! Groetjes Priscilla
Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Hoi David,
Dank je voor het stopzetten van de bundel. Deezer was inderdaad niet naar smaak, het aanbod en het gebruiksgemak t.o.v. spotify viel behoorlijk tegen waardoor we deezer eigenlijk nooit gebruikten.
Hoi Priscilla,
Jammer om te lezen dat je geen gebruik wilt maken van Deezer, er zit enorm veel bij qua nummers, ook voor kids! Misschien toch nog het overwegen waard? 😁
Bij een verlenging krijg je niet automatisch Deezer Vast toegevoegd, dat is iets wat je zelf kunt kiezen of laten. Is er bij jouw verlenging iets verkeerd gegaan waardoor Deezer er nu bij zit? Op verlengingen heb je 14 dagen bedenktijd, dus ik kan even kijken of we daar nog wat mee kunnen. Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ons systeem meekijken en kijken wat er in jouw geval nog mogelijk is.
Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!
Beste Hajar,
Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!
Hi
Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?
Zojuist met jullie gebeld omdat ik tegen hetzelfde probleem aan loop. Al jaren tmobile klant met deezer vast erbij, maar nu ik op mezelf woon loop ik er tegenaan dat Deezer niet goed werkt met Google home.
Ik kreeg te horen dat opzeggen echt niet kan, terwijl ik hier zie dat uitzondering na uitzondering gemaakt wordt. Zou voor mij ook een uitzondering gemaakt kunnen worden?
Met vriendelijke groeten,
Cindy
Hi
Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?
Dat is dus helaas langer dan de 14 dagen bedenktijd.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.