Beantwoord

Deezer vast opzeggen


Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door David 16 mei 2017, 14:00

Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
Bekijk origineel

40 reacties

Hallo

 

Ik ben al een paar jaar klant bij jullie en ik heb sinds kort deezer vast aangevinkt in mijn abonnement.

Eigelijk gebruik ik het nooit en wil het graag stop zetten…

Zouden jullie eens willen kijken of dat mogelijk is?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rocky398 

Geen zorgen! Ik heb voor jou ook de Deezer Vast bundel uitgezet. Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is. :blush:

Hallo T-Mobile,

Ik heb bij jullie een abonnement afgelopen 2 jaar. Bij aanmelding had ik ook Deezer Flexible afgelsloten bij het abonnement. In de winkel T-mobile winkel gaf de medewerker aan dat ik een goedkopere versie kon afsluiten vanwege een promotie. Uiteindelijk bleek deze goedkopere versie een vast contract te zijn. Dit was naar mij niet gecommuniceerd en vertelde alleen dat het goedkoper was. Vervolgens ben ik terug naar de winkel gegaan om het abbonoment af te verbreken, en winkelmedewerker zei dat abbonoment voor mij heeft gestopt. De opvolgende maanden heb ik echter nog steeds factuur voor Deezer vast gekregen. Tot heden loopt het vaste contract nog door. 

Ik hoop graag dat jullie een opslossing kunnen vinden om het Deezer vast stop te zetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Florizz 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan help ik je graag verder!

Beste Hajar,

Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!

Hoi David

Super! Dankjewel voor de snelle hulp!

Groeten,

Gaby

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Gaby,

Dat is zeker mogelijk voor mij om te regelen. Ik heb de bundel Deezer Vast dan ook voor je uitgeschakeld. Op My T-Mobile zie je dit al direct terug en op jouw factuur zie je dan dat je tot vandaag voor de bundel betaalt en erna niet meer.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Goedemiddag

Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Gaby

Reputatie 7
Badge +20

@bmooyman Graag gedaan!

@xsannem Ik heb voor jou ook Deezer uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten? :grinning:

Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!

Reputatie 7
Badge +20

Hi@bmooyman 

Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!:blush:

Hi Hajar,

 

Dankjwel! Wat een service😍

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Momenteel heb ik Deezer vast bij T-Mobile, maar ik wil het graag stop zetten. Ben altijd blij geweest met Deezer, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Kunnen jullie ook een klant helpen, die al heel zijn leven bij T-Mobile zit?☺️

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, Wouter!:blush:

@Hajar Dank je! Dat is een grote opluchting! Superfijn ook dat je zo snel hebt gereageerd. Topservice! :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WouterLockefeer 

Ik help je graag verder! Deezer Vast zit inderdaad gekoppeld aan je abonnement. Deezer Flexibel is wel maandelijks opzegbaar. Ik heb voor de Deezer Vast bundel uitgezet. Als je in de toekomst weer gebruik wilt maken van Deezer dan kun je kiezen voor Deezer Flexibel. 

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, let me know!

Oef, ik zit in hetzelfde schuitje. Toen ik Deezer aanzette, dacht ik te lezen dat het maandelijks opzegbaar was, maar nu blijkt dit Deezer Vast te zijn en dat geldt voor mijn héle abonnementsperiode! Dat duurt nog tot 2021! Ik wilde de muziekservice slechts testen, maar tot mijn schrik gaat me dit nu honderden euro's kosten! Daar heb ik het geld helemaal niet voor! :fearful:

Ik ben enorm geschrokken, want het verschil tussen de verwachte 7 euro en de honderden euro's die ik nu ineens zie is gigantisch! Ik kan me dit onmogelijk veroorloven! Is er een manier waarop ik dit abonnement kan uitzetten?

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan @rogierkoster Super leuk om te horen! Als je in de toekomst weer vragen hebt, let me know! :blush:

Mag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rogierkoster 

Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!:blush:

Beste klantenservice van T-Mobile

ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest

ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.

ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden... 

groeten Rogier Koster

Reageer