Beantwoord

Deezer vast opzeggen


Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door David 16 mei 2017, 14:00

Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
Bekijk origineel

43 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@bmooyman Graag gedaan!

@xsannem Ik heb voor jou ook Deezer uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Carla,

Het is inderdaad zo dat Deezer Vast in principe niet uit te schakelen is gedurende de contractperiode. Waarom de verkoper van MediaMarkt dit niet goed heeft uitgelegd, zou je eigenlijk daar moeten navragen. Onze verkopers weten zelf namelijk wel hoe het werkt met de verschillende Deezerbundels die we aanbieden vanuit T-Mobile.

Aangezien ik het niet fair vind dat jij hierdoor je bundel niet kunt wijzigen naar een andere variant, heb ik de Deezer bundel als uitzondering toch voor jullie uitgeschakeld. Je kunt nu de andere Deezer bundel inschakelen! Alvast veel luisterplezier!

Mag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Frank de Kruijff 

Dat kan natuurlijk gebeuren, geen probleem! De bundel heb ik voor je uitgeschakeld en je kan weer terug naar Deezer Flexibel. 

Is zo alles naar wens voor je? Als je hier nog vragen over hebt dan ben ik er om je te helpen!:grinning:

Dag Evy,

Zoals ik gewend ben van T-Mobile, wederom een professionele oplossing !

Dank je wel.

Beste klantenservice van T-Mobile

ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest

ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.

ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden... 

groeten Rogier Koster

Reputatie 7
Badge +20

Hi@bmooyman 

Geen zorgen. Als je gaat verlengen dan moet je zelf bewust kiezen voor Deezer dus als je dat niet doet dan komt Deezer te vervallen na einde van je contract. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Beste Hajar, dank voor de snelle terugkoppeling. Duidelijk!

Hallo Thalina heel erg bedankt voor deze oplossing
ik ga zeker van het weer genieten 🆒
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Hi Hajar,

 

Dankjwel! Wat een service😍

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rogierkoster 

Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!:blush:

Hoi David

Super! Dankjewel voor de snelle hulp!

Groeten,

Gaby

@Hajar Dank je! Dat is een grote opluchting! Superfijn ook dat je zo snel hebt gereageerd. Topservice! :heart_eyes:

Goedenavond,
Wij willen graag naar Deezer HiFi i.p.v. het basisabonnement van Deezer en zien nu dat dit niet wordt aangeboden door T-Mobile. Daarbij zien wij nu ook dat we vast zitten aan het abonnement omdat we blijkbaar nu Deezer Vast hebben.

Dit is ons niet gemeld bij het afsluiten van een nieuw telefoonabonnement in de Mediamarkt. Sterker nog: er werd ons verzekerd dat alles omtrent Deezer hetzelfde zou blijven (zoals het oude abonnement) en dat we het gewoon konden opzeggen. Nu blijkt dat het helemaal niet kan. Hoezo onjuiste informatie verkopen! Erg kwalijk dit!

We willen dus nog steeds klant blijven van Deezer, maar een duurder abonnement. Hoe kunnen we nu Deezer vast uit ons telefoonabonnement halen?

Hoor het graag!

Hallo! Eind februari loopt mijn abonnement af, met Deezer Vast. Ik wil bij het verlengen (bij T-Mobile) Deezer Vast stopzetten, hoe doe ik dat? Of stopt dat automatisch wanneer mijn huidige abonnement is afgelopen?

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Sanneke09

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Beste Hajar,

Ook ik heb een aantal weken geleden Deezer “aangezet” om eens te proberen, echter nu kan ik dit niet meer uitzetten/stoppen? Graag een oplossing, alvast hartelijk dank!

Momenteel heb ik Deezer vast bij T-Mobile, maar ik wil het graag stop zetten. Ben altijd blij geweest met Deezer, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Kunnen jullie ook een klant helpen, die al heel zijn leven bij T-Mobile zit?☺️

Momenteel heb ik deezer vast bij t-mobile. Ik zou deezer graag willen stopzetten aangezien ik deze nooit gebruik. Zouden jullie een vaste klant willen helpen en deezer stop willen zetten? :grinning:

Goedemiddag

Mijn contractperiode is allang verlopen en zie geen reden om te verlengen. Wel wil ik Deezer opzeggen omdat Google Home deze niet ondersteunt. Via de app of website lukt me dit niet. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt!

Gaby

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
hallo David
Nee was hier niet van van op de hoogte door de verkoper maar ik maak helemaal geen gebruik van muziek op me telefoon
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yugo010,

In principe zit deze variant van Deezer vast bij jouw abonnement tot het einde van jouw contractperiode en kan deze tussentijds niet uitgezet worden. Hier heb je ook voor getekend in de T-Mobile Shop. Heb je voor het tekenen het contract goed doorgelezen? Ik wil je adviseren om dat in het vervolg altijd te doen voordat je iets tekent 🙂 Ik heb jouw Deezer Vast bundel bij uitzondering stopgezet. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu: geniet van het mooie weer 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen Yugo! 🙂 Geniet ervan!

Reageer