Beantwoord

Deezer Vast toevoegen aan abonnement

• 25 mei 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

hallo,

vanmorgen heb ik hier een vraag geplaatst maar in het verkeerde topic, dus vandaar hier nogmaals mijn vraag.
ik wil graag deezer vast toevoegen aan mijn abonnement. maar in my t-mobile account kan ik alleen
deezer onbeperkt selecteren. deezer vast wordt wel beschreven met prijs, maar ik kan hem niet selecteren.
is hier iets aan te doen?

mvg,

Bart
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 mei 2016, 13:37

Hoi Bart HTC, welkom op het klantenforum.

Je hebt het fout. :P

Je andere topic staat in het subforum "Voordeelbundels", waar 'Alles over Voordeelbundels, zoals MB-aanvuller, Deezer Music, Sms Maximaal' als beschrijving onder staat. "Stel je vraag" is meer voor de topics waarvan men geen idee heeft waar deze hoort. Aan de achterkant worden die topics dan vanzelf door een T-Mobile Moderator of een Klantexpert verhuisd naar het juiste subforum.

In dit geval stond je andere topic al op de juiste plek. Aangezien het niet is toegestaan om meermaals een topic te openen over hetzelfde probleem, sluit ik dit topic. Een reactie van een T-Mobile Moderator kun je verwachten in je topic van vanmorgen. Zij kunnen de bundel wel voor je toevoegen. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Bart HTC, welkom op het klantenforum.

Je hebt het fout. :P

Je andere topic staat in het subforum "Voordeelbundels", waar 'Alles over Voordeelbundels, zoals MB-aanvuller, Deezer Music, Sms Maximaal' als beschrijving onder staat. "Stel je vraag" is meer voor de topics waarvan men geen idee heeft waar deze hoort. Aan de achterkant worden die topics dan vanzelf door een T-Mobile Moderator of een Klantexpert verhuisd naar het juiste subforum.

In dit geval stond je andere topic al op de juiste plek. Aangezien het niet is toegestaan om meermaals een topic te openen over hetzelfde probleem, sluit ik dit topic. Een reactie van een T-Mobile Moderator kun je verwachten in je topic van vanmorgen. Zij kunnen de bundel wel voor je toevoegen. 🙂