Beantwoord

Deezer Vast toevoegen lukt niet

• 8 februari 2016
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik wil graag Deezer vast toevoegen aan mijn abonnement, maar om de een of andere reden kan dit niet. Bij Deezer vast staat: 'Je bent niet gemachtigd deze bundel te activeren'.
Ik kan me dus alleen abonneren op Deezer flexibel.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 10 februari 2016, 14:03

Hey Amber,

Aaah je hebt het al gehad! Ik zou Deezer ook niet meer kunnen missen! 😉

Ik heb je abonnement net aangepast naar het 'Altijd Muziek Voordeelpakket' hierbij is Deezer automatisch geactiveerd en ontvang je €4,- korting op je bundel per maand. Vergeet niet om via de website van Deezer de 'eerste registratie van T-Mobile' door te lopen. Daarna kun je weer onbeperkt muziek luisteren!

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ammie21,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je Deezer wilt toevoegen aan je abonnement! Ik kan uit ervaring zeggen dat het heel fijn is om onbeperkt muziek te kunnen luisteren. Onderweg of thuis, heerlijk! 🙂

Het klopt inderdaad dat niet iedereen de Deezer Vast variant zelf kan toevoegen aan zijn of haar abonnement. Sorry voor het ongemak. Ik kan het natuurlijk wel voor je doen! Voordat ik het activeer voor alle zekerheid nog even de vraag: ben je ervan op de hoogte dat de voordeelbundel Deezer Vast na het activeren tot het einde van je contract vast zit aan je abonnement? Deezer Flexibel kun je wel maandelijks opzeggen. Voordeel van Deezer Vast is natuurlijk wel de korting die je krijgt!

Als je inderdaad Deezer Vast wilt activeren, laat het dan even weten. Dan ga ik dat voor je in orde maken!
Hallo,

Ik ben op er van op de hoogte dat ik er tot het eind van mijn abonnement aan vast zit. Ik heb het al eens eerder gehad maar bij mijn nieuwe abonnement niet toegevoegd.
Ik wil graag de Deezer vast variant toevoegen aan mijn abonnement.

Alvast bedankt!

Groetjes amber
Reputatie 6
Badge +15
Hey Amber,

Aaah je hebt het al gehad! Ik zou Deezer ook niet meer kunnen missen! 😉

Ik heb je abonnement net aangepast naar het 'Altijd Muziek Voordeelpakket' hierbij is Deezer automatisch geactiveerd en ontvang je €4,- korting op je bundel per maand. Vergeet niet om via de website van Deezer de 'eerste registratie van T-Mobile' door te lopen. Daarna kun je weer onbeperkt muziek luisteren!

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer