Beantwoord

Deezer Vast weer toevoegen aan abonnement

• 10 maart 2016
  • 7 reacties
  • 391 Bekeken

Hoi!
Mijn abonnement bij t-mobile is sinds vorige maand vernieuwd. Nu heb ik (onbewust) geen Deezer meer. Als ik Deezer weer wil toevoegen in My T-Mobile, kan ik niet meer kiezen voor de variant 'Vast' voor €5,99. Klopt het dat er alleen de mogelijkheid is om 'Deezer onbeperkt muziek' te kiezen die €9,99 kost?
icon

Beste antwoord door Thalina 11 maart 2016, 10:14

Hoi Dennis1313,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je verlengd hebt! Zo te lezen ben je een echte fan van Deezer! Het klopt inderdaad dat je zelf alleen de flexibele variant kunt toevoegen. Deze bundel kun je maandelijks opzeggen. Deezer Vast is zit vast aan je abonnement en kun je tussentijds niet opzeggen, maar daar staat tegenover dat je maar 5,99 euro per maand betaald. Wil je inderdaad Deezer Vast toevoegen aan je abonnement? Dan ga ik dat voor je in orde maken!

Naar welke muziek luister je trouwens het liefst op Deezer? Nog tips voor goede playlists? ;)

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis1313,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je verlengd hebt! Zo te lezen ben je een echte fan van Deezer! Het klopt inderdaad dat je zelf alleen de flexibele variant kunt toevoegen. Deze bundel kun je maandelijks opzeggen. Deezer Vast is zit vast aan je abonnement en kun je tussentijds niet opzeggen, maar daar staat tegenover dat je maar 5,99 euro per maand betaald. Wil je inderdaad Deezer Vast toevoegen aan je abonnement? Dan ga ik dat voor je in orde maken!

Naar welke muziek luister je trouwens het liefst op Deezer? Nog tips voor goede playlists? ;)

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina, bedankt voor je reactie.
Ik weet dat Deezer Vast aan het T-Mobile gekoppeld is. Maar dat is prima, dat had ik bij m'n vorige abonnement ook.
Dus: ja, graag omzetten naar Deezer Vast.
Alvast dank voor de moeite!

Oh, en... I'm a rocker! \m/
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Helemaal goed! 🙂 Ik vraag het toch altijd even voor alle zekerheid, voordat ik het gelijk activeer en dat achteraf toch niet de bedoeling was. Ik heb net je abonnement aangepast. Je startabonnement is van naam veranderd: van Stel Samen & Stel Bij naar Altijd Muziek Voordeel. Daar verandert verder niets aan behalve de naam en dat je nu korting krijgt voor de Deezer Vast bundel. Je kunt dit ook terugzien op My T-Mobile.

Veel plezier met je Deezer abonnement! Rock on! ;)

Als je nu of later nog vragen hebt, let me know!
Bedankt Thalina, ik zie dat het aangepast is.

De Deezer bundel is eigenlijk gelijk gebleven op €9,99, maar het bedrag voor m'n basisabonnement is van €10,00 naar €5,99 terug gegaan.
Lijkt me prima dus. Zonder je hulp was ik er niet uitgekomen denk ik.

Nogmaals mijn dank voor je snelle en correcte hulp.
Fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Dennis,

Goed om te lezen dat alles weer klopt. Namens onze vriendelijke collega Thalina; graag gedaan. 😉

Jij ook nog een fijn weekend toegewenst!
Beste Issam, Thalina of collega, zojuist kom ik uit een chat met jullie collega Tanju. Ik heb precies hetzelfde gevraagd als wat hier boven staat, maar jullie collega zegt dat dit in mijn abonnement niet kan worden aangepast naar Deezer vast. Kunnen jullie misschien helpen? Ik heb nu wel voor 4 maanden Deezer Flexibel voor € 1,75 afgesloten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sabrine1,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat jij je vraag hier stelt. Ook een muziek fan zie ik. 🙂 Je kan in jouw geval inderdaad alleen de flexibele variant toevoegen, maar ik ben wel bereid om ook voor jou een uitzondering te maken en toch Deezer Vast toe te voegen. Je Stel Samen & Stel Bij abonnement wordt dan omgezet naar Altijd Muziek Voordeel abonnement en zo betaal je dus maar €5,99 voor Deezer Vast.

Ik hoor dus graag van je of je akkoord zodat ik dit kan regelen voor je. 🙂

Reageer