Vraag

Deezer verder met playlist waar gebleven?

• 5 juli 2017
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Hi allemaal!

Ik heb deezer altijd met plezier gebruikt op mijn vorige toestel(LG G5) maar sinds mijn overstap naar de Iphone gebruik ik het met minder plezier omdat ik elke keer opnieuw moet beginnen met een afspeellijst...
Voorheen was het zo: ik zette mn playlist aan, stopte de app als ik op mijn werk was en als ik naar huis ging, opende ik de app weer en kon ik via de play knop gewoon verder de lijst afspelen van waar ik gebleven was.
Nu is dat niet meer!

Nu sluit ik de app, open ik em weer moet ik de playlist weer opnieuw opzoeken en moet ik weer van voor af aan beginnen met afspelen.

Doe ik iets fout? Zie ik iets over het hoofd? Is het een instelling of is het gewoon een foutje in de apple app van Deezer?

Thanks voor de feedback alvast!

4 reacties

Reputatie 4
Hey Lars1808, welkom op het forum!

De meest logische oplossing die ik zo voor de hand heb liggen, is omdat apple maar 1 taak open kan houden, als je dus wat anders gaat doen vergeet het wat je met deezer hebt gedaan, waardoor je de playlist weer moet openen.

Android heeft de mogelijkheid dat het taken in de achtergrond houdt, waardoor het ook kan onthouden wat je met deezer hebt gedaan (tenzij je het forceert te sluiten)

Ik kan het voor de zekerheid nog navragen bij Deezer zelf, kijken wat zij erover zeggen als je wilt?
Hey Storm, thanks voor je reactie en uitleg!
Zou je dit inderdaad nog even na kunnen vragen bij Deezer en of er misschien een oplossing voor is of een mogelijke update wat dit wel mogelijk maakt?
Reputatie 4
Bij deze is de aanvraag ingediend, het kan alleen wel even afwachten tot zij reageren, het kan best 2 a 3 dagen duren, maar het kan ook zijn dat ik over een aantal uur al antwoord heb, het is dus even geduld hebben.

zodra ik meer weet kom ik bij je terug! 🙂
Reputatie 4
Ha Lars_1806,

Ik heb terug koppeling gehad van deezer, ik weet niet of je engels begrijpt, maar voor de zekerheid zal ik het voor je vertalen, als je dan graag terug koppeling wil geven op de volgende vragen:

Could you please answer to the following questions? This will help us to isolate why this is happening:

What is the type and model of your mobile?
Welk toestel en type model gebruik je?

What is your iOS/Android version?
Welk versie IOS/Android is momenteel in gebruik?

How much available storage do you have on your mobile?
Hoeveel opslaggeheugen heb je vrij?

Are you saving to your phone memory or an SD card?
Sla je de gegevens op een sd kaart of op je telefoon?

Do you have any of these apps installed on your phone? CM Locker,
360 Security, Smart Manager, Clean Master or Notification Manager.
Gebruik je een van de volgende apps op je telefoon?

Reageer