Beantwoord

Deezer verifiëren gaat niet..

Hoi

Gebruik nu al bijna een half jaar deezer en betaal er €10,00 voor.
Maar nu kan ik geen muziek meer luisteren.
Verifiëren lukt niet dat geeft de app aan.
Inloggen lukt niet via mijn deezer account terwijl de inloggegevens kloppen.
Kan ook niet via Facebook inloggen wat ik eigenlijk al helemaal niet wil.
En een Google account gebruik ik biet.

Wat nu?? Wil weer muziek luisteren betaal er gewoon nog steeds voor terwijl ik niet kan luisteren

Groeten van,

Viola Benard
icon

Beste antwoord door WillemE 20 september 2013, 16:29

@ Viola1991

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je de Deezer App even kunnen verwijderen en daarna opnieuw kunnen installeren? Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
@ Viola1991

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je de Deezer App even kunnen verwijderen en daarna opnieuw kunnen installeren? Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hoi,

Dat heb ik al paar keer gedaan.
Werkt niet.
Reputatie 5
@Viola1991

En zodra je dit doet? Ik hoop dat het daarna weer lukt.

Kun je anders aangeven of je een foutmelding krijgt of wat je precies ziet staan?
Een foutmelding met inloggen
Reputatie 5
Bedankt voor het doorgeven Viola1991, alleen welke foutmelding? Wat zie je precies? Jammer dat het nog niet is gelukt. 😞
Deezer app:
Foutmelding dat m'n inloggegevens niet kloppen terwijl het wel klopt.

Deezer op internet:
Inloggen op de deezer site gaat wel.

Alles geprobeerd om in te loggen maar niks werkt. Ook wat hier staat en wat er in de t-mobile shop is gedaan.

Er is ook bij de t-mobile shop een bericht gestuurd voor wat er nu moet gebeuren aan de klantenservice.
En er zou ook een e-mail naar mij komen van de klantenservice voor een nieuw account ook nog steeds niet gebeurt.

Laat mij gewoon een nieuw account aan maken en dat de oude verwijderd word. Het kost mij gewoon geld terwijl ik helemaal niet kan luisteren.
Reputatie 6
@Viola1991

Hoe heb je Deezer geregistreerd? Heb je dit via de Deezer.com ? Wil je bij Deezer rechtsboven klikken op 'inschrijving' en dan in de pop-up kiezen voor de 'T-Mobile klant: 1ste registratie ' en de stappen volgen ? Hierbij geef je aan dat je al een account hebt en de gegevens worden dan gekoppeld aan het mobiele nummer .

Wil je laten weten of dit jouw probleem oplost?
Heb dit via deezer.com gedaan.
Ik kan gewoon inloggen.
En via de deezer app m'n account en nummer geregistreerd via eerste registratie.
En nog kan ik er niet in
Reputatie 6
Badge +16
@Viola1991

Vreemd zeg. Ik heb een aantal instellingen in het systeem voor je aangepast. Zou je de Deezer applicatie van je toestel willen verwijderen en opnieuw installeren? Hopelijk werkt alles dan zoals het hoort. 🙂
Nee werkt ook niet.
Niks werkt.
Geef mij gewoon een nieuw account.
En m'n €20,00 terug die ik betaald heb terwijl ik geen eens muziek kan luisteren.
Reputatie 4
@ Viola1991

Wat rot dat het nog steeds niet werkt! Als ik je goed begrijp kan je wel inloggen via de website van Deezer, maar niet via de App zelf. Ik heb navraag gedaan en ik heb goede hoop dat we het deze keer wel kunnen oplossen. Zou je eens kunnen inloggen op de website van Deezer en vervolgens kiezen voor 'Mijn account' (rechtsboven in bij je naam) en dan voor 'Mijn gekoppelde apparaten'.

Wat zie je daar precies staan? Staat je toestel hier bij vermeld? Wanneer dit niet het geval is, zou je dit apparaat dan kunnen toevoegen? Laat maar even weten of het is gelukt! 🙂
Hoi

M'n telefoon is toegevoegd op 24-10-2013 rond half 10 maar kan nog steeds niet inloggen. Op de deezer heb ik gekeken bij mijn gekoppelde apparaten.

Wanneer krijg ik een heel nieuw account heb nu al 2 maanden 20 euro betaald voor deezer maar kan helema niks luisteren

Groeten,

Viola
Reputatie 5
@Viola1991

Dit duurt wel erg lang zo! Zou je eens willen testen of je account wel werkt in combinatie met een ander toestel?

Wanneer je account dan nog steeds niet werkt wil ik je toestemming vragen om je te laten bellen door een collega van onze technische afdeling die alles stap voor stap met je doorneemt. Deezer moet gewoon heel snel bij je gaan werken!

Reageer