Beantwoord

Deezer verwijderen

• 11 juni 2017
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Hoi,

Ik heb gebruik gemaakt van de actie ; Deezer flexibel voor 2 maanden. Nu wil ik deze graag weer verwijderen maar na meerdere pogingen lukt dit steeds niet.
Zou dit uit mijn bundel verwijderd kunnen worden?

Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door David 12 juni 2017, 15:12

Hey Cheyenne,

Goed dat je dit even bij ons aankaart! Was Deezer toch niet wat je ervan verwacht had?

Ik heb de bundel handmatig voor je uitgeschakeld. In het systeem kan ik niet zo snel achterhalen waarom het in eerste instantie niet lukte, misschien een tijdelijke storing of iets dergelijks. Het is nu in ieder geval voor je aangepast, dus de bundel is gedeactiveerd.

Als er verder nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Cheyenne,

Goed dat je dit even bij ons aankaart! Was Deezer toch niet wat je ervan verwacht had?

Ik heb de bundel handmatig voor je uitgeschakeld. In het systeem kan ik niet zo snel achterhalen waarom het in eerste instantie niet lukte, misschien een tijdelijke storing of iets dergelijks. Het is nu in ieder geval voor je aangepast, dus de bundel is gedeactiveerd.

Als er verder nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Hallo T mobile.

Ik heb het zelfde probleem. Ik wil ook graag deezer uitschakelen, maar na meerdere pogingen heb ik ook geen succes.
Zou het voor mij ook uitgeschakeld kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Liesbeth
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Liesbeth,

Zonde dat het niet naar je smaak is! Gaat er iets verkeerd met Deezer? Misschien kunnen wij je nog ergens bij helpen?

In ons systeem zie ik op het nummer waar jij mee bent ingelogd geen Deezer toegevoegd staan. Ik neem aan dat het om een ander abonnement gaat? Je kunt de flexibele variant van Deezer via My T-Mobile stopzetten. Als je een vaste variant hebt afgesloten bij jouw abonnement, dan loopt deze tot het eind van het contract mee. Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer