Beantwoord

Deezer wachtwoord reset werkt niet

• 26 mei 2017
  • 3 reacties
  • 416 Bekeken

Hallo,
Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen dus dacht dan zet ik het hier maar neer. Ik heb een Deezer abonnement en moest opnieuw mijn wachtwoord invoeren. Er wordt gezegd dat het wachtwoord niet klopt terwijl ik hier altijd mee heb ingelogd. Maar goed ik dacht dan doe ik wel een reset, gisteren al 2x geprobeerd en vanochtend weer maar de mail komt niet aan. Ook niet in mijn ongewenst folder of andere spam folders. Heeft iemand anders hier ook last van gehad? Ik las op de engelstalige service pagina van Deezer dat een tijdje geleden hier wel een probleem mee is geweest alleen zou dat opgelost moeten zijn. Ik kan nu geen muziek meer luisteren 😞
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2017, 11:22

Hey Chron0z,

Hier is een prima plek om jouw vraag te stellen, daar is het forum voor! ;)

Heb je de stappen van deze pagina al eens opnieuw doorgenomen om in te loggen bij Deezer? Soms werkt het namelijk om jezelf even opnieuw aan te melden bij Deezer.

Je hebt dus al via de inlogpagina van Deezer jouw wachtwoord opnieuw opgevraagd? Als niets werkt kun je ook contact met Deezer opnemen om na te vragen waarom jouw wachtwoordherstel niet lukt. Misschien kunnen zij in hun gegevens zien of er iets verkeerd gaat met jouw e-mailadres.

Hopelijk lukt het alsnog om gauw in te loggen, want je wilt natuurlijk wel weer van jouw favoriete muziek genieten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chron0z,

Hier is een prima plek om jouw vraag te stellen, daar is het forum voor! ;)

Heb je de stappen van deze pagina al eens opnieuw doorgenomen om in te loggen bij Deezer? Soms werkt het namelijk om jezelf even opnieuw aan te melden bij Deezer.

Je hebt dus al via de inlogpagina van Deezer jouw wachtwoord opnieuw opgevraagd? Als niets werkt kun je ook contact met Deezer opnemen om na te vragen waarom jouw wachtwoordherstel niet lukt. Misschien kunnen zij in hun gegevens zien of er iets verkeerd gaat met jouw e-mailadres.

Hopelijk lukt het alsnog om gauw in te loggen, want je wilt natuurlijk wel weer van jouw favoriete muziek genieten!
Hallo David, ik heb inderdaad die dingen al geprobeerd. Het lijkt of mijn wachtwoord of emailadres is veranderd. Ik heb nu een bericht op de Deezer hulppagina achtergelaten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chron0z,

Ik hoop dat je snel reactie krijgt van Deezer! Je kunt eventueel ook jouw vraag (in het Engels) via Twitter of Facebook aan Deezer stellen. Houd je ons op de hoogte?

Reageer