Beantwoord

Deezer werkt niet

Ik heb gisteren Deezer bij mijn abonnement opgenomen voor 5.99 euro p/m extra zolang mijn abonnement loopt. Maar nu doet hij niks. Ik heb mezelf geregistreerd, maar als ik dan de Deezer App download kan ik niet inloggen en/of registreren.
Ik zou hier graag op willen

Groetjes Isabelle
icon

Beste antwoord door Rosan1 23 mei 2014, 09:36

Had je deze link al gebruikt?
http://www.deezer.com/operator/?operator=tmobilenl
En werkt de link niet dan moet je naar de deezer site gaan en dan t mobile eerste registratie kiezen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Had je deze link al gebruikt?
http://www.deezer.com/operator/?operator=tmobilenl
En werkt de link niet dan moet je naar de deezer site gaan en dan t mobile eerste registratie kiezen.
Reputatie 4
@ isabellevdvliet

Welkom op het T-Mobile Forum!

Kan je aan mij bevestigen dat je inmiddels gebruik kunt maken van Deezer? Hoe bevalt het? 😉
Super irritant dit soort forums waarop je keer op keer weer met volstrekt niet werkende informatie wordt vol geduwd.

Deezer heeft bij mij een maandf gewerkt, ik heb nu inmiddels al zes maal de activeringsprocedure met invullen code herhaald, maar hij blijft op gratis staan, hoeveel codes er ook ingevuld worden.
uitloggen en dan weer inloggen is ook een onzin verhaal en werkt ook absoluut niet.

T-Mobile moet geen domme lul praatjes op forums houden met half zotte en half zachte oplossingen van een niet werkend systeem, maar T _mobile moet er gewoon even voor gaan zorgen dat hun eigen systemen werken zodat klanten die voor een dienst betalen daarvan kunnen genieten zonder problemen te hoeven oplossen !

T-mobile moet de problemen namelijk oplossen en gewoon leveren waarvoor betaald wordt.

K...U...T.... FORUMS die nergens voor nodig zijn als T-Mobile gewoon z'n werk doet !
Op de deezer site ingevuld, op de mobiel nieuwste update in uitloggen, activeringsprocedure doorlopen, etc. etc. etc. WtF moet je doen om te krijgen waarvoor je hebt betaald ?
Reputatie 5
Hoi irritant zootje,

Ik begrijp je frustratie. Ik zou ook helemaal naar worden als ik geen muziek kan luisteren, lekker gemakkelijk via mijn Deezer App en daar ook voor betaal. Ik zie dat Deezer aanstaat en je geeft aan dat je het registratieproces al bent doorlopen maar dat hij de gratis versie blijft aangeven.

Wil je de App verwijderen, opnieuw installeren en dan inloggen? Hierdoor vervalt de gratis optie vanuit je App helemaal en is de bundel opnieuw actief. Kun je zodra het daarna niet werkt aangeven of je nu een foutmelding krijgt en of wat nu precies niet werkt?

Dan kijk ik hoe ik je hiermee verder kan helpen. Ik hoop dat het nu zal werken! 🙂
Reputatie 2
ik heb een probleem ik heb bij t-mobile deezer er vast bij zitten nu .
Had twee accounts heb bij deezer zelf aan gegeven dat het account wat niet van t-mobile is op te zeggen dat hebben ze ook gedaan.
Maar nu blijft hij het id aan nemen van het eerst account en die is nu gratis geworden .
Hoe komt het goede id in mijn persoonlijke informatie te staan zo dat er staat dat ik een abonnement heb bij t-mobile .
want ik betaal nu dat bij mijn t-mobile maar kan het niet goed zetten in de app en daar baal ik van .
Kan iemand hier mee helpen.
Ik kan het niet meer stop zetten bij t-mobile opdat het nu vast aan mijn abonnement zit
Goedemorgen,
Oei, ik snap dat je snel weer gebruik wilt maken van de betaalde versie!

Ik wil je adviseren om via de website van Deezer de eerste registratie weer te doorlopen. Je vind de eerste registratie door uit te loggen en op het T-Mobile logo te klikken.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer