Beantwoord

Deezer werkt niet

  • 9 februari 2018
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Kan iemand mij zeggen waarom ik als klant van T-mobile geen gebruik mag maken van Deeser?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2018, 09:44

Hi Robert,



Welkom bij de T-Mobile familie!



Super tof dat je gebruik wilt maken van Deezer! Dit kunnen wij gelijk in orde maken! Je kan nadat je de Deezer bundel hebt toegevoegd via My T-Mobile deze eenvoudige stappen volgen en zelf Deezer activeren.



Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je alvast veel muziekplezier! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Robert123456789, welkom op het klantenforum.

Heb je wel een Deezer bundel actief? Anders kun je alleen de gratis versie gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robert,

Welkom bij de T-Mobile familie!

Super tof dat je gebruik wilt maken van Deezer! Dit kunnen wij gelijk in orde maken! Je kan nadat je de Deezer bundel hebt toegevoegd via My T-Mobile deze eenvoudige stappen volgen en zelf Deezer activeren.

Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je alvast veel muziekplezier! 🙂

Reageer