Beantwoord

Deezer werkt niet ?


Na ontiegelijk vaak proberen, eindelijk gelukt om mijn Tmobile abonnement aan deezer te koppelen.
Dit is de eerste keer dat ik hem heb gebruikt want ik had nummerbehoud, maar blijkbaar zijn de 3 maanden van mijn deezer abo al ingegaan want hij geeft nu aan dat mijn Tmobile Abo is verlopen??? Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 21 januari 2019, 11:24

Hoi Yasmina,

Dit heb ik natuurlijk direct voor je gecontroleerd!

De bundel Deezer Flexibel zie ik wel terug op jouw abonnement. Dit is ook terug te zien op jouw My T-Mobile. Ik zie echter geen melding terug dat jouw Deezer succesvol geactiveerd en gekoppeld is aan jouw T-Mobile abonnement. Heb je jouw account wel gekoppeld via de speciale pagina voor T-Mobileklanten? Als je het via de normale aanmeldprocedure activeert, wordt er geen koppeling gemaakt tussen jouw mobiele abonnement en jouw account van Deezer. Op die manier wordt er niet herkend dat je een abonnement via ons hebt lopen en dat zou bovenstaande melding kunnen veroorzaken.

Ik raad je in dit geval dus aan om via bovenstaande link de aanmeldprocedure met jouw mobiele nummer (dus niet het tijdelijke nummer wat je eerst hebt gehad) te doorlopen. Dan moet het lukken!

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is? 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yasmina,

Dit heb ik natuurlijk direct voor je gecontroleerd!

De bundel Deezer Flexibel zie ik wel terug op jouw abonnement. Dit is ook terug te zien op jouw My T-Mobile. Ik zie echter geen melding terug dat jouw Deezer succesvol geactiveerd en gekoppeld is aan jouw T-Mobile abonnement. Heb je jouw account wel gekoppeld via de speciale pagina voor T-Mobileklanten? Als je het via de normale aanmeldprocedure activeert, wordt er geen koppeling gemaakt tussen jouw mobiele abonnement en jouw account van Deezer. Op die manier wordt er niet herkend dat je een abonnement via ons hebt lopen en dat zou bovenstaande melding kunnen veroorzaken.

Ik raad je in dit geval dus aan om via bovenstaande link de aanmeldprocedure met jouw mobiele nummer (dus niet het tijdelijke nummer wat je eerst hebt gehad) te doorlopen. Dan moet het lukken!

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is? 🙂

Reageer