Beantwoord

Deezer werkt niet

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die niet of nauwelijks kunnen inloggen op Deezer. Via mijn laptop kom ik er sowieso niet in en de apps op mijn tablet en telefoon openen wel maar ik kan niets afspelen.
icon

Beste antwoord door geert02 4 mei 2019, 14:57

We zijn eruit! Het blijkt in de wifi verbinding te zitten. Gisteren heb ik nl via 4G ingelogd op Deezer en toen werkte het wel. Als ik dan terug naar mijn wifi ga, dan doet ie het ineens niet meer. Blijft toch vreemd dat ik alle websites via mijn wifi kan openen behalve Deezer. Een punt van aandacht dus. Ik heb internet via de eigenaar van het huis waar ik woon. Ik lift dus mee met zijn aansluiting. Nu heeft hij vorige week een nieuwe kast gehangen en vanaf die tijd werkt het dus niet meer. We gaan dus kijken hoe dat komt. Bedankt voor de hulp!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Geert,

Ik ben een fanatieke Deezer gebruiker en ik ervaar zelf geen problemen met muziek afspelen. Ik wil daarom graag met jou op zoek naar de oorzaak! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je nog geen account hebt aangemaakt voor Deezer. Op deze pagina kan je een account aanmaken en dan zou het wel moeten werken.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hoi Hajar,

Nou, ik heb al enkele jaren een account bij Deezer dus daar zou het niet aan moeten liggen. Tot zeg maar begin van deze week kon ik gewoon op al mijn apparaten, met mijn eigen account, luisteren. Maar sinds maandagavond lukt dat niet meer. Op mijn tablet en telefoon geeft ie de melding dat ie de gevraagde content niet kan afspelen en als ik op jouw link klik, dan laad de pagina niet eens. Ik heb nergens geen instellingen veranderd of zoiets. Zelfs de home pagina van Deezer wil niet laden. Heel vreemd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Geert,

Dat is vreemd zeg! Als ik in ons systeem kijk dan is jouw nummer niet gekoppeld aan een Deezer account. Je geeft ook aan dat de pagina niet wil laden. Ervaar je dit alleen met de Deezer pagina of ook met andere pagina's? Kun je daar een screenshot van delen? Dan kan ik onze technische experts naar laten kijken.
Dat mijn nummer niet aan Deezer is gekoppeld, dat kan kloppen want ik log altijd in met mijn gmail account.Ik heb ook geen betaald abonnement. Ik ervaar het alleen bij Deezer, alle andere pagina`s worden wel geopend. De app op mijn telefoon en tablet opent wel, maar bij het afspelen krijg ik een melding dat de content niet geladen kan worden. Ik heb een screenshot meegestuurd.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Geert02,

Ah op die manier! Wij dachten dat je een Deezer-account via T-Mobile had. Hmm, wel gek dat het niet werkt zeg. Lastig te zeggen waar dit aan ligt. Ik denk dat het een goed idee is om eens met Deezer zelf contact te zoeken. Zij zijn natuurlijk degenen die jou kunnen vertellen hoe dit opgelost kan worden. Je vindt hun supportpagina hier.

Hou je ons op de hoogte?
We zijn eruit! Het blijkt in de wifi verbinding te zitten. Gisteren heb ik nl via 4G ingelogd op Deezer en toen werkte het wel. Als ik dan terug naar mijn wifi ga, dan doet ie het ineens niet meer. Blijft toch vreemd dat ik alle websites via mijn wifi kan openen behalve Deezer. Een punt van aandacht dus. Ik heb internet via de eigenaar van het huis waar ik woon. Ik lift dus mee met zijn aansluiting. Nu heeft hij vorige week een nieuwe kast gehangen en vanaf die tijd werkt het dus niet meer. We gaan dus kijken hoe dat komt. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi geert,

Bedankt voor het doorgeven! Ik hoop dat het snel ook goed gaat met wifi! Ik wens je veel luisterplezier!

Reageer