Beantwoord

Deezer werkt niet, hoe kan dat?

Goeiemiddag,

Gister heb ik in een T-Mobile winkel Deezer vast aan laten zetten, vlak daarna kreeg ik een sms van T-Mobile met een link om mijn account te bevestigen. Dit heb ik gedaan, maar ik kan maar 30 seconden luisteren omdat ik volgens Deezer de gratis versie heb.
Ik heb al meerdere malen een nieuwe code aangevraagd voor registratie T-Mobile klant, de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Ook via de computer als ik inlog op Deezer ziet ie alleen mijn "gratis" account.
Wat kan ik doen om Deezer werkend te krijgen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Chantal01 20 augustus 2013, 16:02

@T@m@r@ Hartelijk welkom op het T-Mobile Forum.

Vervelend! 😞 Ik heb de Bundel voor je uit en aangezet. Het zou nu weer moeten werken. Zo niet, installeer de App dan even nog een keer. Laat je even weten of het is gelukt? :)

Kijk ook even hier: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-and-deezer-music-443/volg-t-mobile-webcare-op-deezer-197127/ 🙂

Bekijk origineel

64 reacties

Reputatie 5
@T@m@r@ Hartelijk welkom op het T-Mobile Forum.

Vervelend! 😞 Ik heb de Bundel voor je uit en aangezet. Het zou nu weer moeten werken. Zo niet, installeer de App dan even nog een keer. Laat je even weten of het is gelukt? :)

Kijk ook even hier: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-and-deezer-music-443/volg-t-mobile-webcare-op-deezer-197127/ 🙂
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/t-m-r--308406/" Hartelijk welkom op het T-Mobile Forum.

Kijk ook even hier: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-and-deezer-music-443/volg-t-mobile-webcare-op-deezer-197127/ :)

Jaaa het werkt! Wat fijn, was al een paar dagen aan het klooien, dankjewel :D
Ik heb het zelfde probleem. Sinds eind juli Deezer Prenium vast. Sinds vandaag doet hij het niet meer kan er alleen 30 seconden fragmenten mee beluisteren. Wat moet ik doen?
ik ging op vakatnie en kon vanzelf alleen maar 30 seconde nummers luisteren,bleek het te zijn dat ik deezer gratis versie had en toen maar lopen aanmelden uitlogge op mijn mobiel en pc app verwijderen etc.... maar niks hielp en nu ben ik in nederland en zou weer graag muziek kunnen luisteren als ik onderweg ben,alvast bedankt
Reputatie 5
@soesa Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie in het systeem dat je de app opnieuw hebt ingesteld en dat het nu weer werkt. Indien dat op dit moment anders is, dan zie ik je reactie graag tegemoet. 🙂
Reputatie 5
@l.b Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb Deezer direct weer voor je op de juiste manier aangezet. Deze stond namelijk uit. Installeer de app opnieuw zodat je daarna weer muziek kunt luisteren. 🙂
Helaas heb ik het zelfde probleem, heb een deezer account maar kan nog maar 30 sec luisteren van elke nummer , deezer staat wel op me factuur 😞
Reputatie 5
@Sodahot
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb de bundel opnieuw voor je aangezet. Wil je via de Deezer App opnieuw inloggen en kijken of het dan weer volledig werkt?
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sodahot-310832/"
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb de bundel opnieuw voor je aangezet. Wil je via de Deezer App opnieuw inloggen en kijken of het dan weer volledig werkt?

goedenavond,

zou u dit voor mij ook kunnen doen? aangezien ik hetzelfde probleem heb.

alvast bedankt,

groeten
Reputatie 5
@jamirro Welkom op het T-Mobile Forum. :)
Heb ik voor je gedaan. 🙂 Laat je even weten of je weer muziek kunt luisteren?
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met Deezer. Heb al een paar maanden het flexibele abonnement maar sinds vanmorgen kan ik alleen nog maar 30sec naar een nummer luisteren. Blijkt dus dat ik een tijdje een gratis versie heb gehad ofzo. Hoe dat nou weer kan weet ik eigenlijk ook niet. Heb zelf al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar mocht helaas niet baten en nog steeds hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Reputatie 5
@Jli Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik zie in het systeem dat de Deezer op 29 augustus is uitgeschakeld en daarna niet opnieuw is ingeschakeld. Je hebt op dit moment via T-Mobile geen actieve Deezer bundel. Kun je kijken of je dit ook zo terug ziet via My T-Mobile?
Reputatie 2
Hoi, ik heb hetzelfde probleem?
Heb ruim een maand terug mijn abb. Verlengt. Mijn oude loop 4 december af. Heeft het hiermee te maken? Of moet de boel gereset worden en ik de de app. Ook opnieuw installeren?
Reputatie 4
@Mikemfh

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat je Deezer nooit bij T-Mobile hebt aangevraagd, misschien heb je dit bij het nieuwe abonnement erbij genomen? Je kunt ook een proefmaand bij Deezer zelf aanvragen, deze loopt na een maand weer af en kun je alleen 30 seconden naar liedjes luisteren. Wat leuk is als het liedje alleen een mooi intro heeft. 🙂 Je kunt via My T-Mobile je Deezerbundel aanvragen.
mijn account kan helaas ook maar 30 sec afspelen,kunt u mijn account ook activeren,daar zal ik heel blij van worden.

Melanie
Reputatie 2
Hoi Bram, ik heb het idd bij het nieuwe abb. genomen, deze gaat pas 4 december in. Dus vanaf die datum zal alles weer werken zoals het hoort? Bedankt alvast voor de reactie.
Ben ondertussen naar de tmobliewinkel geweest en mijn account is opnieuw geactiveerd en ik kan dus weer deezer gebruiken.
Ik krijg het ook niet werkten haha hij zegt datmet mijn tel nm niet in aanmerking komt maar ik heb de bundel :s
Ik kan niet eens inloggen op de app..? Heb via de sms alle stappen al doorlopen, fb gekoppeld aan deezer, ook op de site(pc) lukte het om in te loggen via fb. Nu heb ik de app geinstalleerd en hij doet het voor geen meter. Ik druk op aanmelden via facebook en hij doet gewoon niks? 
Hoi ik kan het ook niet nu voegen jullie bij deezerbundel er bij terwijl ik de muziek pakket heb
Ik kan er helemaal niet op komen maar je moest bij mij niks toevoegen aan men abbo .
Sorry daar heb ik niet om gevraagd nu is men abbo ook over de 70 euro en hij zo stuk lager moeten
Ik heb afgesloten garantie door t-mobile
korting muziek pakket
24 maanden 25% korting internet onbeperkt (5000 mb)
2 maanden 50%korting deezer prem + vast
24 maanden 25% korting bellen onbeperkt
Dat kan ik nergens in men abbo trug vinden hij is de 29 ste van start gegaan
Ik hoop dat dat iemand mij kan helpen aub
Mvg miranda
Reputatie 5
@mirandatje goed dat je je vraag hier stelt! :)

De Deezer bundel zit standaard in het Muziek pakket. Je ziet deze bundel wel apart staan op My T-Mobile. Omdat je voor het Muziek pakket hebt gekozen krijg je hier extra korting op! Waar zie jij staan dat je meer dan 70 euro betaalt? Je eerste factuur is nog niet opgesteld! Je vorige factuur had nog betrekking tot het iSmart 500 abonnement. Laat het even weten!
O sorry ik zie nu dat je gereageerd heb... ik zat en zit te kijken op my tmobile mijn abonnement daar staat het totaal per maand en dan huidige situatie 74.96 terwijl mij in dewinkel een stuk minder is beloofd met afsluiten. ..
en deze maand was bij mij factuur een een keer 5 euro meer niet in mijn korting is er niet afgehaald ....ik snap er geen bal meer van hahah ik hoop dat u kan helpen mvg miranda weterings
Ik heb deezer geinstalleerd en zodra ik de app wil openen krijg ik een melding .dat de voorheen gebruikte opslag ruimte verwijderd is,wil je nieuwe opslagruimte bepalen.
Dan klik ik ja en dan loopt alles vast . Ik moet hem met taakbeheer uit schaakelen jammer ik heb deezer primium +vast . Wat kan ik doen
Reputatie 5
@mirandatje het abonnement wordt op My T-Mobile weergegeven zonder de kortingen. Deze kortingen zie je pas terug op je factuur. De kortingsperiode van je Onbeperkt Internet Voordeelbundel liep op 28.09 af, hierdoor heb je minder kortingen ontvangen. Omdat je nieuwe abonnement al eerder is ingegaan zal deze betaling overigens worden verrekend met je eerst volgende factuur. Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

@abdelmajid Welkom! Wat vervelend! Heb je de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd?
Ook net de app geinstalleerd en aangemeld via FB. Ook de activeringscode gehad, maar Deezer werkt echt niet! Pleh!!

Reageer