Beantwoord

Deezer werkt niet, hoe kan dat?

Toon eerste reactie

64 reacties

Goeiedag,

Net zoals de problemen hierboven werkt ook mijn deezer niet. Zou u de bundel opnieuw aan kunnen zetten?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gverdegaal,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's en de bundel is weer aangezet! Werkt alles naar behoren? Kun je je favoriete muziekjes weer luisteren? 😉
Hallo,

Ik heb in mei mijn abonnement alvast laten verlengen en hierbij heb ik ook weer een Deezer bundel genomen. Mijn contract liep deze maand af en mijn nieuwe abonnement is meteen weer ingegaan. Helaas werkt mijn Deezer account sindsdien niet meer goed. Ik krijg te horen dat ik de gratis versie heb, maar ik de T-mobile app staat Deezer wel gewoon tussen mijn bundels. Kunnen jullie mij helpen?

Groet!
Reputatie 4
Hey Cintha10,

Dit is een bekend probleem. Wat je zou kunnen doen is even op de pc opnieuw de registratie doorlopen via de bekende Magenta logo (meestal rechts bovenin). Wel gewoon inloggen met je bestaande account! Dit zou het probleem moeten verhelpen voor je.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
storm91 schreef:

Hey Cintha10,

Dit is een bekend probleem. Wat je zou kunnen doen is even op de pc opnieuw de registratie doorlopen via de bekende Magenta logo (meestal rechts bovenin). Wel gewoon inloggen met je bestaande account! Dit zou het probleem moeten verhelpen voor je.

Laat je even weten of het is gelukt? :)

Hoi! het is gelukt! Alleen is het logo niet Magenta, maar gewoon doorzichtig, daarom zag ik het niet staat haha (-;
Reputatie 6
Badge +16
Hi Cintha10,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed om te lezen dat het is gelukt. 🙂 Storm91, wederom bedankt voor de uitleg!

Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Goede middag! Ik heb vorige maand een deezer abonnement gekoppeld aan mijn t-mobile maar nu werkt hij niet meer kunnen jullie zien wat er mis is?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Roy,

Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft het even gecheckt en Deezer staat inderdaad nog steeds aan.

Mocht je nou nog steeds reclame krijgen tussendoor dan kun je het beste de 'eerste registratie' op de website van Deezer opnieuw doorlopen. Je komt hier door op Deezer uit te loggen en naar de homepage te gaan. Rechtsboven zie je vervolgens het T-Mobile logo.

Laat je weten of dit gelukt is Roy? 😃
Ja top het Is gelukt! Bedankt voor de service!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Roy,

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Bedankt voor het doorgeven.

Veel luisterplezier. 😉
Reputatie 2
Goededag deezer is opeens gratis versie geworden. Hoe ik krijg de abbonement versie weer terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zaizon,

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je gebruik maakt van Deezer. Ben je een grote muziekfan? Als je een leuke playlist hebt, deel het met ons! :P

Ik zie in het systeem dat je nog steeds gebruik maakt van de vaste variant. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Werkt Deezer verder wel naar behoren? Als je problemen ervaart laat het ons dan weten!
Reputatie 2
Hajar bedankt
Voor je reactie. Ik heb vaste variant Deezer op papier maar zodra ik inlog zie ik geen vaste variant. Ee staat in mijn account dat ik de gratis versie heb.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zaizon,

Je moet je Deezer account opnieuw koppelen. Zou je deze stappen kunnen volgen? Als het goed is zou Deezer weer moeten werken als voorheen.

1. Open de Deezer app
2. Ga naar 'T-Mobile klant 1e registratie' (links onderin)
3. Klik op 'Verdergaan'
4. Geef aan of je al een account hebt, of dat je er een wilt aanmaken
5. Log in, of maak een account aan
6. Vul je mobiele T-Mobile nummer in
7. Je ontvangt per sms een activatiecode van Deezer
8. Ga terug naar de app en vul de activatiecode in
9. Je account is geactiveerd

Als dit niet werkt dan kun je op deze pagina een nieuw account aanmaken.

Ik hoor graag van je of dit werkt.

Reageer