Beantwoord

Deezer werkt niet meer

• 28 januari 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Had deezer abbonement en het lukte niet merr om te downloaden,deezer app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,daarna lukte het niet meer om in te loggen 6 x nieuwe code gehad en lukt niet meer in te loggen.
Deezer abbonement uitgezet en dacht ik zet hem daarna weer aan dan lukt het mischien weer wel om in te loggen!! Nu kan ik niets meer!! Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 januari 2018, 14:41

Hoi Bloem_, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent met dezelfde vraag. Da's tegen de huisregels van het forum, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je hebt dit topic als eerste aangemaakt, je kunt daar nog een antwoord van een T-Mobile Moderator verwachten, zij reageren doorgaans binnen 48 uur.

Om te voorkomen dat gesprekken straks door elkaar heen lopen, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Bloem_, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent met dezelfde vraag. Da's tegen de huisregels van het forum, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je hebt dit topic als eerste aangemaakt, je kunt daar nog een antwoord van een T-Mobile Moderator verwachten, zij reageren doorgaans binnen 48 uur.

Om te voorkomen dat gesprekken straks door elkaar heen lopen, gaat dit topic op slot.