Beantwoord

Deezer wordt niet gekoppeld na verlenging

  • 26 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 650 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Vandaag gaat mn abbo verlenging in.

Vandaag ook gelijk deezer vast bundel toegevoegd. 
Maar ik deezer word niet gekoppeld?

Ik heb het altijd al gehad maar bij mijn nieuwe verlenging is het niet toegevoegd?

I need it!

 

Dankjewel!

 

icon

Beste antwoord door Evy 26 oktober 2020, 16:32

Hi @fp1 

Dat is apart! Gelijk jouw abonnement nagekeken, dit zit er zeker bij inbegrepen. Zou je jezelf eens opnieuw willen registreren via de website. Als je met dezelfde gegevens registreert, zoals je altijd doet, dan verlies je ook je afspeellijsten enzovoorts niet.

Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @fp1 

Dat is apart! Gelijk jouw abonnement nagekeken, dit zit er zeker bij inbegrepen. Zou je jezelf eens opnieuw willen registreren via de website. Als je met dezelfde gegevens registreert, zoals je altijd doet, dan verlies je ook je afspeellijsten enzovoorts niet.

Laat je weten of het is gelukt?

Hi Evy! Helaas, lukt niet. Krijg steeds de melding dat ik niet geregistreerd sta. En contact op moet nemen met Tmobile

Hoi! Het is gelukt! Dankjewel!

Reageer