Beantwoord

Deezer zegt dat ik geen abo heb

  • 1 maart 2018
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Sinds gisteren zegt Deezer dat ik geen betaald abo meer heb. Contact gehad met t-mobile. Daar staat alles goed. Meerdere malen opnieuw aangemeld. App verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen verandering.
Ook via Sonos kan ik nu geen muziek afspelen via Deezer.
Hebben meer mensen dit probleem?
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2018, 10:42

Hoi FleurTeddy,

Ik zie in ons systeem terug dat je ondertussen met mijn collega Sylvia het probleem hebt aangepakt! Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van Deezer is het opgelost! 😃 Je kunt nu dus weer naar je favoriete nummers luisteren, swingend het weekend in!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi FleurTeddy,

Ik zie in ons systeem terug dat je ondertussen met mijn collega Sylvia het probleem hebt aangepakt! Na het verwijderen en opnieuw toevoegen van Deezer is het opgelost! 😃 Je kunt nu dus weer naar je favoriete nummers luisteren, swingend het weekend in!
Jaaaa!! Helemaal heppie! Sylvia is een toppertje!! Thanks
Reputatie 7
Badge +20
Haha super! Tof om te lezen! 😃

Reageer