Vraag

Deezer ziet mijn voordeelbundel niet.

• 12 oktober 2012
  • 21 reacties
  • 1797 Bekeken

Ik heb vandaag de voordeelbundel deezer vast aangesloten en vervolgens via de sms alles geactiveerd, dit werkte allemaal prima, alleen ziet Deezer niet dat ik de betreffende voordeelbundel heb afgesloten. Duurt dit even? Aangezien in mijn accountgegeven wel het juiste mobiele nummer staat.

21 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd op meerdere manieren mijn abbonnement bij Deezer te activeren, via de SMS link, vanuit Deezer.com en vanuit de Android app, op geen manier wil dit werken. Ik heb contact opgenomen met Deezer support, en die verwijzen me door naar T-Mobile, omdat het een probleem aan hun kant zou zijn. Tijdelijk is mijn service abbonnement van Deezer door hun geupgrade naar Premium+ zodat ik nog naar mn muziek kan luisteren tot het probleem is opgelost, maar ik heb ook begrepen dat T-Mobile constant profielen update, en dat die tijdelijke upgrade binnen no-time weer weg kan zijn.
@hatseflats Welkom op het T-Mobile Forum! :)@Dgloudemans

Ik kan me voorstellen dat dit niet leuk is en heb dit voor jullie doorgezet zodat er gekeken kan worden hoe dit zo spoedig mogelijk opgelost kan worden. Jullie zullen hierover op de hoogte worden gesteld. Mijn excuses voor het ongemak.
Voor mij geldt hetzelfde. Heb eerst een aantal maal geprobeerd de bundel te activeren (via 3G én WIFI), maar helaas. Inmiddels ook geprobeerd om een nieuwe Deezer account aan te maken en die te koppelen aan mijn telefoonnummer. Dat is gelukt, maar de applicatie geeft nog steeds aan dat ik in een proefperiode zit ipv dat hij zegt dat ik via T-Mobile de Deezer Premium+ bundel heb. 
Ik zit met hetzelfde probleem.. heeft iemand dit al opgelost gezien? 
Waarom werkt mijn deezer niet? Ik kan alleen maar 30 seconden luisteren?????
Reputatie 2
Voor mij hetzelfde probleem. En morgen ga ik op vakantie. Ik baal er echt van.
Reputatie 3
@allemaal

Inloggen op www.deezer.com/nl
Dan naar aanmelden, mijn account, mijn abonnement, t-mobile registratie (dit doorlopen).
Hierna moet het werken.
Krijg je deze optie niet, of krijg je een melding dat je nummer niet herkend wordt?
Dan moet t-mobile je deezer bundel resetten.
Reputatie 2
@allemaal

Dan naar aanmelden, mijn account, mijn abonnement, t-mobile registratie (dit doorlopen).
Hierna moet het werken.
Krijg je deze optie niet, of krijg je een melding dat je nummer niet herkend wordt?

Bedankt. Dit werkt niet. T-mobile moet mijn bundel dus resetten. Nu nog een nummer vinden waarop ik ze kan bereiken.
Reputatie 2
@allemaal

Hierna moet het werken.

Bedankt. Dit werkt niet. T-mobile moet mijn bundel dus resetten. Nu nog een nummer vinden waarop ik ze kan bereiken.

Naar T-mobile gebeld en ze hebben me goed geholpen. Als het goed is werkt mijn bundel zometeen.
Heeft perfect gewerkt totdat de Deezer app mij vroeg om voor een 2e keer te registreren met verzoek om opgave telefoonnummer. Deze ingevoerd én de code die ik vervolgens per sms kreeg. Nu maximaal 30 seconden per nummer luisteren.

Frustrerend als dit soort dingen niet werken.
Ik heb hetzelfde probleem;

Ik heb een Deezer bundel (5,95 p/mnd), deze heeft 3 weken prima gewerkt. Sinds vandaag (30-10) is het ineens weer een proefversie en kan ik het niet meer gebruiken zoals ik wil. Met T-Mobile gebeld, zij hebben mijn account gereset.  Deezer heeft daarna hooguit 2 uur weer gewerkt, nu is het weer terug naar de proefversie !

Blijkbaar werkt het dus niet ??? 
Ik ga morgen maar weer bellen, mocht het dan niet binnen een dag permanent zijn opgelost, laat ik deze bundel vervallen (ook al zit deze vast gedurende de looptijd van mijn contract, wettelijk sta ik wel in mij recht).

Misschien toch maar weer terug naar Spotify ? Die deed het tenminste gewoon.

PS,. Ja, ik ben gefrustreerd, ik ben een echte muziek liefhebber en moet nu gedwongen weer terug naar mijn ipod.
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag half uurtje contact gehad met t-mobile klantenservice en na paar x resetten werkte het nog niet . Ben later teruggebeld door de klantenservice en zij erkennen het probleem en werken eraan. Nu maar afwachten want ga geen 5,95 betalen voor iets wat niet werkt !
Ik heb hetzelfde probleem, vandaag half uurtje contact gehad met t-mobile klantenservice en na paar x resetten werkte het nog niet . Ben later teruggebeld door de klantenservice en zij erkennen het probleem en werken eraan. Nu maar afwachten want ga geen 5,95 betalen voor iets wat niet werkt !

Hier ook hetzelfde probleem.
Al tig keer met de klantenservice gebeld, en nog steeds niet opgelost.
Ben ondertussen al 20,74 euro kwijt alleen met bellen naar klantenservice, zou iedere keer terug gebeld worden, maar ook daar zit ik nog steeds op te wachten :mad:

Krijg als ik via Deezer aanmeld en de T-mobile optie kies de onderstaande melding:

"Je nummer is niet herkend. Dit kan komen door:
1: Indien je de T-Mobile & Deezer Music voordeelbundel geactiveerd hebt is er wellicht iets mis gegaan. Neem contact op met de klantenservice.
2: De gratis 15 dagen proefperiode is op dit moment niet beschikbaar voor zakelijke of prepaid klanten van T-Mobile
3: T-Mobile & Deezer Music is alleen beschikbaar voor T-Mobile klanten."
Ook hier eerst lekker gemaakt ,nu kies ik voor om deezer te gebruiken ik heb alles volgens de regels geactiveerd en nu kan ik maar 30 sec luisteren naar een nummer.
Bij t-mobile is er geen klantenservice wat je doormidden van keuze menu brengt bij de helpdesk van deezer.
Dus gaat het met een omweg duurt erg lang en een hoop geld kwijt aan klantenservice die geen oplossing brengt.
Erg slordig
De set is aan hun anders zeg ik het wel op.
Mvgr Johnny van Hemert
Nou hier hetzelfde probleem, al 3x een smsje gehad dat het probleem nog niet is opgelost en het weer 6 dagen langer duurt..

Heel slordig van Tmobile, volgende x iets goed in de markt zetten..

Denk dat ik dr maar mee stop..
Voor dat geld hadden we ons een ' old school' radio kunnen kopen met gratis muziek via de lange en korte middengolf hahaha. Waar is die tijd gebleven? 🙂 ze krijgen van mij nog 1 week en dan ga ik naar Spotify.
Voor dat geld hadden we ons een ' old school' radio kunnen kopen met gratis muziek via de lange en korte middengolf hahaha. Waar is die tijd gebleven? 🙂 ze krijgen van mij nog 1 week en dan ga ik naar Spotify.

Het enige, ja echt enige nadeel aan Spotify is dat je alleen met Creditcart kan betalen 😞
Uiteraard ben je nietde enigste en ook ik heb exeact het zelfde probleem met Deezer icm T-mobile! Ik betaal dik geld elke maand voor mijn abo en heb enekel weken geleden besloten dat dat Deezer mij wel erg leuk was, was inderdaad! want na de proefperiode, het registreren van de tmobile actie kan ik sindsdien maar 30sec luisteren en heb inmiddels al talloze emails gestuurd, twitter berichten..met allemaal goedbedoelde adviezen die uit eindelijk nergens toe leiden, Nee dat is niet waar het het leid er naar toe dat ik nog steeds geen Deezer heb....maar er wel al 3 weken voor betaal!?

Echt bizar dat dit zomaar kan, mensen lokken om hun abo te veranderen zodat ze wel Deezer kunnen nemen en vervolgens geen oplossingen hebben of aanbieden voor dit probleem. Internet staat vol met klachten over dit Topic en het enige wat je krijgt als antwoord is; We sturen een smsje als het opgeost is! Wat koop je daarnou voor, juist., helemaal niets.

Volgens mij heeft Tobile aandelen in Spotify want ze dwingen iedereen Spotify te nemen.

Goed bezig daar bij Marketing T-mobile..zet 'm op jongens!
Yep ook ik heb problemen met Deezer. Moest me steeds weer opnieuw aanmelden en dan werkte het een paar uur en zodra je afsloot en het de volgende dag opnieuw probeerde kon je weer opnieuw beginnen! Maar nu werkt het na aanmelden helemaal niet meer. Je hebt dan wel zgn de bundel maar kunt maar 30 sec luisteren. Waardeloos dus. Ik heb het inmiddels maar opgegeven....zucht
Al 3x met de klantenservice gebeld maar t werkt nog niet.
Op de site van deezer alleen de mogelijkheid om een abonnement te kopen. Geen inlog, contact of andere knop.
Erg jammer allemaal, je wilt geld uitgeven maar wordt als klant totaal niet serieus genomen.
Reputatie 5
@JGN Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de Deezer vast bundel te activeren! Deze bundel kun je activeren via My T-Mobile vervolgens dien je je aan te melden via Deezer.com als eerste registratie T-Mobile klant.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer