Vraag

Deezeraccount


Goedemiddag,

Ik heb een bestaand Deezer account. Vanmorgen heb ik bij beheer mijn account het e-mailadres gewijzigd.
Het oude e-mailadres was ****. Nu blijkt als ik inlog met het nieuwe e-mailadres al mijn muziek is verdwenen. Weet u een oplossing hiervoor. Het nieuwe e-mailadres is trouwens: ***

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hi Slegt,

Dankjewel voor je vraag. Ik heb je e-mail adressen verwijderd uit je bericht anders kan iedere bezoeker van het forum je e-mailadres overnemen. Je geeft aan dat je met je nieuwe e-mailadres geen toegang hebt tot je muziek. Is je e-mailwijziging wel bevestigd door Deezer? Heb je daar een bericht van ontvangen? Aangezien het wijzigen van een e-mailadres niet via ons gaat, wil ik je adviseren om even contact op te nemen met Deezer. Zij kunnen dan controleren of de wijziging goed is gegaan.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijn weekend toe!

Reageer