Deezerlijst offline op nieuwe telefoon

• 1 juli 2017
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon. Op mijn vorige telefoon had ik ongeveer 400 nummers gedownload zodat ik deze offline kan beluisteren. Nu heb ik dus een andere telefoon. De 400 nummers staan nog wel op de deezer website maar hoe krijg ik deze weer op mijn nieuwe telefoon? Alvast bedankt!

4 reacties

Reputatie 4
Hey Sparklzz,

Ehrm, dat je ze download op je pc wilt nog niet zeggen dat ze meteen ook gedownload worsen oo je toestel.

Als je ze oo je toestel wilt downloaden en je had hetzelfde gedaan opcje oude toestel, dan is het antwoord vrij simpel, download ze op dezelfss manier.

Als je er niet helemaal uitkomt, graag ook wat meer uitleg. 🙂
lezen is ook een kunst..:) ik had de nummers gedownload op mijn oude telefoon. Toen ik een andere telefoon kreeg, heb ik hierop de deezer app geinstalleerd en helaas werden de favoriete nummers niet opnieuw geinstalleerd op de nieuwe telefoon.

Vervolgens ben ik op de deezer website gaan kijken en daar staat de lijst met favoriete nummers nog.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik deze nummers weer op mijn nieuwe telefoon?
voor de duidelijkheid: ik had dus de nummers gedownload via de app op mijn oude telefoon, dus niet via de pc op mijn oude telefoon.
Reputatie 4
Hoi Sparklzz,

Welkom op ons forum! :)

Krijg je in de Deezer app niet jouw favorietenlijst te zien? Dat zou je namelijk wel moeten zien staan. Jouw favorietenlijst is gekoppeld aan jouw Deezer-account, dus niet aan de computer of app. Ben je toevallig ingelogd met een ander account, of heb je maar één account?

Ik hoor graag van je!

Reageer