Beantwoord

Doorschakelen naar T-Mobile nummer in Samengroep

• 17 juni 2017
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Mijn partner en ik zitten in een samengroep en kunnen derhalve gratis naar elkaar bellen. Mijn partner is echter slechthorend en mist nog wel eens een telefoontje. Kan mijn partner haar nummer naar mij, na een bepaalde tijd laten doorschakelen naar mijn nummer zodat ik dan kan opnemen? Uiteraard is dan mijn vervolg vraag: is dat doorgeschakelde gesprek dan ook gratis binnen de samengroep?
icon

Beste antwoord door David 19 juni 2017, 13:49

Hoi RP-Mobiel,

Goede vragen! Een doorschakeling is zeker mogelijk, dit kan je zo instellen dat het toestel na een aantal seconden door wordt geschakeld. Het maximum aantal seconden is 30. Je kunt er echter voor kiezen om dit al eerder te doen. Op deze pagina vind je de instructies om dit in te stellen.

De doorschakeling is gratis, maar dan wel alleen als alledrie de nummers in één T-Mobile Samengroep zitten. Anders worden er namelijk belminuten in rekening gebracht voor het doorgeschakelde gesprek. Als alle nummers echter in dezelfde groep zitten, dan is het kosteloos, omdat het dan bij het gratis bellen van Samen hoort. 🙂

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi RP-Mobiel,

Goede vragen! Een doorschakeling is zeker mogelijk, dit kan je zo instellen dat het toestel na een aantal seconden door wordt geschakeld. Het maximum aantal seconden is 30. Je kunt er echter voor kiezen om dit al eerder te doen. Op deze pagina vind je de instructies om dit in te stellen.

De doorschakeling is gratis, maar dan wel alleen als alledrie de nummers in één T-Mobile Samengroep zitten. Anders worden er namelijk belminuten in rekening gebracht voor het doorgeschakelde gesprek. Als alle nummers echter in dezelfde groep zitten, dan is het kosteloos, omdat het dan bij het gratis bellen van Samen hoort. 🙂

Hopelijk is mijn uitleg zo helemaal helder, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Reputatie 1
Dank David voor je heldere antwoord. Gratis doorverbinden komt altijd goed uit. Het gaat in mijn geval om twee telefoonnummers in dezelfde samengroep en niet om drie maar het principe is hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +20
Hi RP-Mobiel,

Voor het doorschakelen wel, maar dan is het dus niet gratis, aangezien persoon 3 niet in de groep zit. Die belt niet onderling gratis met jullie, dus dan worden daar alsnog kosten voor gemaakt. Dit is in principe dan op rekening van de beller natuurlijk! 😉

Reageer