Beantwoord

Europa internet bundel

• 15 juli 2014
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo,

Ik heb gister de bundel internet europa aangezet omdat ik naar frankrijk ga deze zomer. Alleen dit was NIET de bedoeling. Ik moest de tijdelijke variant hebben genaamt travel en surf. Door een simpele "swipe" in de t-mobile app zit in nu vast aan deze bundel?! Dit vind ik echt niet kunnen! Bij het aan zetten van deze bundel kreeg ik geen enkele waarschuwing!! Na een beetje rond kijken op dit forum zie ik dat heel veel mensen de zelfde fout maken. Waarom doet tmobile hier niks aan?? Dit is gewoon zakenrollen, waarom krijg ik geen waarschuwing bij het aanzetten van die bundel?

Ik hoop dat tmobile het goed kan maken en deze bundel voor mij uitschakelen. En de app kan aanpassen zodat de mensen voortaan een waarschuwing krijgen.

Ik ben al jarenlang klant zonder problemen maar als ik hier niet mee geholpen kan worden ben ik bang dat hier een einde aan gaat komen. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen

Bij voorbaat dank!

Mvg Rinke
icon

Beste antwoord door WillemE 17 juli 2014, 09:34

@ Rinked

Ik heb je in je andere topic van een antwoord voorzien, ik heb dit topic daarom bij deze gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo,

Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
Badge +13
Dit forum is vooral voor en door klanten moderators pakken de vragen op volgorde binnen komst op.
Het uppen is dat ook niet noodzakelijk uw vraag word vanzelf meegepakt!
@ Rinked

Ik heb je in je andere topic van een antwoord voorzien, ik heb dit topic daarom bij deze gesloten.