Vraag

Extra Veilig Online

• 2 september 2017
  • 9 reacties
  • 282 Bekeken

Ik wil heel graag de Veilig Online sms berichten uitzetten. Heb er vandaag al 7 gehad. Zonder zelfs op internet te zitten. Kan dit uitgeschakeld worden

9 reacties

Ik heb er ook al vet veel gehad, wil dus graag hetzelfde
Ook ik krijg continue deze sms berichten, graag deze dienst asap uitzetten !
Ook ik word gek van deze berichten, graag ook deze dienst uitzetten voor mijn apparaten.
Ik krijg heel de avond al berichtjes van jullie dat jullie mijn telefoon hebben kunnen beschermen tegen schadelijke e mails.
Moet ik mij zorgen maken.
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg ook elke keer een sms Let op! Extra Veilig Online heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden. Ga voor meer informatie naar www.t- mobile.nl/beschermd-en-veilig. En ik zit niet op internet.
Ik dacht dat T-mobile ook op dit forum reageerde. Zie nog geen oplossing
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal!

Wij ervaren op dit moment een probleem met Extra Veilig Online sms'jes. Op dit moment wordt dit probleem onderzocht en wordt er gekeken waarom deze meldingen ineens zo vaak worden verstuurd. Ik kan daarom de bundel niet direct uitzetten.

Zouden jullie kunnen aangeven bij welke applicaties of websites jullie de meldingen krijgen? Zo kunnen we achterhalen waar de meldingen vandaan komen.

We horen graag van jullie!
Het zou fijn zijn dan er in de sms vermeld wordt om welke adressen het gaat welke niet veilig zijn .. ik heb de afgelopen 3 weken (en dat is niet overdreven) meer dan 100 sms-jes gehad. ik zat alleen maar op nu.nl (app) , telegraaf.nl (app) en wat weer pagina's te kijken, dus niet op rare websites.. tevens wat social media apps (FB, Insta, snapchat). voorheen totaal geen last, nu veel sms-jes .. al is deze week het wat minder met aantal sms-jes.. het zou tevens fijn zijn dat een ieder deze dienst ten allertijde aan of uit kan zetten in bijvoorbeeld my t-mobile app / site.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Trappie,

Bedankt voor de feedback, dat is ook waar we nu naar aan het kijken zijn! Hoe we deze dienst kunnen optimaliseren en uitbreiden. We hopen daar snel ontwikkelingen in te maken!

Op dit moment hebben we de SMS'jes in ieder geval even ingeperkt, omdat er iets verkeerd ging met de mate waarin de berichten verstuurd werden. Dit is nu teruggebracht en we zoeken naar de oorzaak!

Reageer