Beantwoord

Extra Veilig Online bundel bij verlenging

• 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

ik krijg een mail dat ik de bundel veilig internetten heb afgesloten , kosten 1,49 per maand. Dit heb ik niet gedaan, mijn abo is verlengd onder dezelfde voorwaarden. ik baal er dan zo van dat Tmobile ongevraagd mij deze bundel met kosten oplegt .Ik wil deze bundel dan ook per direct verwijderd hebben.:@:@
icon

Beste antwoord door Thalina 1 maart 2017, 16:21

Hoi timmernansreuver ome.nl,

Wat jammer om te lezen dat je zo baalt van ons, dat is zeker niet onze bedoeling! Ik zie dat je in de T-Mobile Shop jouw verlenging hebt afgesloten. Je bent daar akkoord gegaan met jouw verlenging door het contract te tekenen. Ik zie deze bundel ook terug in jouw contract. Het is altijd belangrijk om het contract goed door te lezen voordat je tekent. Maar omdat ik uit jouw verhaal begrijp dat er wat verwarring is ontstaan over deze bundel. Ik zie dat mijn collega de bundel inmiddels uit coulance heeft uitgezet. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi timmernansreuver ome.nl

Denk dat het ook niet de bedoeling is dat T-Mobile je zomaar ongevraagd een bundel oplegt. Ik denk dat er met het verlengen van je abonnement iets mis is gegaan en dat je daarom nu, ongevraagd, een Extra Veilig Internetten bundel hebt.

Een T-Mobile medewerker zal je topic ook zien en daar mee aan de slag gaan.
Heb even geduld, dit komt zeker wel weer goed.
Fijne dag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi timmernansreuver ome.nl,

Wat jammer om te lezen dat je zo baalt van ons, dat is zeker niet onze bedoeling! Ik zie dat je in de T-Mobile Shop jouw verlenging hebt afgesloten. Je bent daar akkoord gegaan met jouw verlenging door het contract te tekenen. Ik zie deze bundel ook terug in jouw contract. Het is altijd belangrijk om het contract goed door te lezen voordat je tekent. Maar omdat ik uit jouw verhaal begrijp dat er wat verwarring is ontstaan over deze bundel. Ik zie dat mijn collega de bundel inmiddels uit coulance heeft uitgezet. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer